• Anonym

Tramadol?

jag anser att om man gömmer och fifflar med tabletter så är det nått som inte stämmer.
    jag har själv vart i samma sits fast då var det tiparol som var inblandade. jag blev förbannad och slängde tabletterna.
    eftersom min sambo är missbrukare så tänder jag på alla 7. men han har inte kommit till insikt än om att han är en missbrukare.

så jag tycker att du ska ta detta på allvar och prata med din kille.-.

• Anonym

Jag kan tala om för dig att Tramadol är en väldigt stark värktablett som är mycket beroendeframkallande. Detta på grund av att den innehåller syntetiskt morfin.
    Om han verkligen har svår tandvärk är dom effektiva, men om han inte vill gå till tandläkaren kan han inte ha så ont.
    Jag har själv varit beroende av tabletten och vet hur mycket skada den kan göra. Så för din skull hoppas jag att han äter tramadol emot värk och inget annat. Lycka till!

• Anonym
    tokelina skrev 2007-11-11 23:44:10 följande:
    Normaldos kan vara upp till 8 st. per dygn. Men då blir man ganska knockad. Men det krävs fler om man vill ha den effekten missbrukare är ute efter...Fast tar man dom vid ett tillfälle kan det ju bli så...
    Normal dos för Tramadol är 1-3 tabletter/dygn och ej för långvarigt bruk...
Svar på tråden Tramadol?