Vad har ni på er när ni hemma?
Byter ni kläder när ni kommer hem, vad har ni på er när ni är hemma?Är det skillnad på en arbetsdag och helgen vad ni har på er hemma?
(Menar alltså när ni är hemma själva eller med familjen, inga utomstående.)
Hehe, ser att jag inte är ensam Svar på TS: mysiga härliga (enl. sambon = fula och gamla) mysbrallor och nån tröja oftast. Kan inte ha samma kläder hemma som ute, känns fel.
Fast nu har jag iof börjat ett jobb med arbetskläder (de är nästan som myskläder! ), då har det börjat kännas mer ok att ha lite finare kläder hemma, för då har jag inte smutsat ner dem ute på samma sätt som förut. Ja det känns bara bättre helt enkelt.
då jag spenderar hela mina dagar i uniform med slips och shorta med mera så det första jag gör är tar av mig det när jag kommer hem. och sen går jag runt i underkläder. ibland en lång t-shirt. på helgerna så blir det t-shirt och mjukbyxor. de helger jag är ledig
Jag har alltid vanliga kläder...tycker att mjukisdressen förstör romantiken i ett förhållande så jag låter bli det. OM jag inte duschat typ 21 på kvällen men annars aldrig.
jag går omkring i underkläderna. fast oftast har jag ändå ett linne eller en tröja på överkroppen... jag gillar nämligen inte byxor.
Bekvämare myskläder, typ mjukisbyxor och T-shirt, alltid
Mjukbrallor och t-shirt alternativt trosor och t-shirt.
Jag kör den sunkiga stilen med mjukisbyxor och linne. På jobbet är det dresscode.
Jag kör med mysbyxor och tröja när jag är hemma och lite coolare kläder när jag är ute eller på jobbet.
Bor själv och har på mig bekväma myskläder i min lägenhet. Går aldrig omkring i enbart underkläder då jag finner det lite opraktiskt.
Nu på sommaren och det är varmt så oftast underkläder.
På sommaren springer jag för det mesta runt i enbart underkläder
Jag brukar typ alltid byta om till mjukisar. På helgen försöker jag få på mig ett par jeans iaf en del av dagen så det känns som man "gjort" något.
Mjukisbyxor på vinterhalvåret. På sommarhalvåret ofta shorts, har mest jeansshorts. Upptill nån skön tröja eller linne om det är asvarmt. Nån mjuk behåtopp, men har numera ytterst sällan bygelbehå alls, för ett par år sen hade jag det jämt utanför hemmet. Nattlinne kan det bli en stund på förmiddagen, men klär alltid på mig sen.
Bekväma myskläder.