• Lady Bling

Vad har ni på er när ni hemma?

Byter ni kläder när ni kommer hem, vad har ni på er när ni är hemma?

Är det skillnad på en arbetsdag och helgen vad ni har på er hemma?

(Menar alltså när ni är hemma själva eller med familjen, inga utomstående.)
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad har ni på er när ni hemma?
  • Linda1976

Annat: Ibland jobbkläder (lite snyggare vardagsklädsel), eller så hoppar jag i nattlinne och morgonrock, eller så mellanlandar jag i joggingbrallor några timmar. Det är lite beroende på hur jag känner mig.

Det finns ingen mening med livet, det handlar om att hitta ett sätt att stå ut // Magnus Betnér
  • Care69
    skrotomanen skrev 2007-11-04 19:58:27 följande:
    Mjukisbyxor, t-shirt och fårskinnstofflor.
    Jag med, är så himla frusen om fötterna!
    Byter i princip alltid om till hemmauniformen direkt när jag kommit hem.
  • Panna82

Hemma har jag alltid mjukisbyxor och t-shirt. Om vi inte har gäster såklart.

• mooogn

EFs jag jämt går i kjol och blus/tröja så svarade jag "annat". Det finns säkert någon som tycker att jag är uppklädd även om jag klär mig så här varje dag...

• Vallivetu

Är mammaledig. Det beror på vädret litegrann. Är det ok väder blir det jeans och tröja är det kasst och jag vet att vi ska vara inne största delen av dagen blir det mysbyxor.

• miss Y

jobbarkläderna åker av direkt eftersom jag jobbar med intellektuellt funktionshindrade och all deras omvårdnad men har inga arbetskläder. sedan dusch å sedan åker definitivt mysbrallor å myströja på. går aldrig inte ens i jeans hemma... vill ha slappt lösa kläder på mig. det kan jag gå i dygnet runt om jag bara är hemma, jeansen åker bara på om jag handla, träffa ngn eller dyl.

• Sapho

bekvämare..oftast ett linne, kan vara samma som jag haft under dagen. Ibland med mysbyxor eller helt utan om jag är lat :D

• Twisted Angel

"Bekvämare myskläder, typ mjukisbyxor och T-shirt."

Sätter på mig mina adidasbyxor, och sen tröjan jag hade på jobbet. Även ofta mina fårskinnstofflor då det är kallt på golven hos mig.

• Schnauser

Myskläder. Träningsbyxor (används bara för bekvämlighetens skull) och någon mjuk skön tröja. Byter till myskläder direkt när jag kommer hem.

Försöker dock klä mig snyggare om jag väntar besök.

Cibi condimentum fames
Svar på tråden Vad har ni på er när ni hemma?