Förstföderskor i Sthlm med BF Augusti 2006
Mollan: Vad trist att det är sådan stämning.
Mollan: Vad trist att det är sådan stämning.
En Anna till här!!!
Angel: Hoppas det går vägen!!
Anke: Wow vad kul!!!!!
Nanis: GREAT pris för biljetten Ha så skojs!
Skrutt: GRATTIS!!! Vad skönt att den blev såld
Smurfan: Är du i v 40??? Vilken FIN mage du har!!!!
Hej på er!!
Här börjat Benjamin tillfriskna! Bara hostig och snorig nu.
Igår var vi på dagsutflykt till Abu Dhabi, det är nästa emirat söderut och huvudstaden. Jätte fin stad med väldigt mycket grönt och mycket park områden och strandpromenader.
Hoppas alla hade en mysig Lucia!! Här var vi på end of year function med Davids jobb, var sådär.
Benjamin gillar oftast sin vagn, men ibland blir han VANSINNIG och ska inte vara i den. Men det brukar gå bra om man är ute och går och han har nya saker hela tiden att titta på.
Smuggel: Vet inte om det är samma på Arlanda som Landvetter, men på Landvetter har dom börjat att ibland inte låta resenärer ta med sig sin sulky till gaten. Beror på bolag, hur fullt planet är etc.... SÅ dåligt. Speciellt när man reser själv och får gå och bära när man mellanlandar... Kanske värt att kolla upp?
Usch vad hemskt med alla små...
Här har vi varit på julkonsert igår på Benjamins förskola!! Det var SÅåååååå gulligt!!
Idag hade dom julfest med kamel och tomte
Benjamin är oxå mammig då och då. Speciellt om vi bägge hämtar honom på förskolan, då SKA han till mig. Blir jätte ledsen om D tar honom. Tror det beror på att det i stort sett alltid är jag som lämnar och hämtar. Annars så brukar d passa rätt bra.
Mollan: OJ vad duktig du är med baket!!!!
Här har jag sträckt mig så långt att jag köpt "hammagjorda" biscotti med tranbär, choklad och......hmm....ngt mer!!! Dom lät jätte smaskiga iallafall, och det är på mitt favorit café som dom hade bakat dom!
Nu har min mamma bokat om sin resa, så mamma och pappa kommer på sön, sedan åker pappa hem den 5e, medan mamma stannar till Mars för att hjälpa oss ifall Benjamin blir sjuk. Så att jag kan jobba! Så himla snällt !!!
Ancy: Åhh stackars lilltjejen. Hoppas att det går snabbt över och att du slipper det hela.
Här har vi oxå fått ngn magbacill Igår sov Benjamin 4 timmar på dagen !!! Har han ALDRIG gjort, och jag hade magknip hela dan och diaree. Inatt vaknade vi att Benjamin var ledsen och hade bajsat ner HELA sängen och madrass och ALLT..... Sådär lagom kul när vi har besök och David inte kan vara hemma och hjälpa till med något.
Nanis: Hehe vad sött
Nanis: Nejmen stackars Hugge Hoppas han blir kry snart.
Mollan: Vad otäckt
Vill oxå passa på att säga GOD JUL till alla!!!!
Här är fullt upp. Mormor och hennes man åkte imorse, och mamma och pappa kommer ikväll. Så idag far jag och Benjamin runt och städar, handlar och ska klä granen!!
Anke: Verkar som om det är många små som går igenom sådan perioder. Benjamin har haft ett par, och när jag tänker på det så kan det ha varit i samband med pencilling kurer (han har ju gått på ett par.... ). Sista gången så hade han infektion i munnen samtidigt som tänder kom och han hade ont av det. Dom får lätt infektioner här och där efter pencillin kurer.
Inatt fick han sova hos oss, händer inte ofta för han far runt som en visp, men ibland orkar man bara inte vara uppe och natta om och om igen.