Förstföderskor i Sthlm med BF Augusti 2006
Twixie: Benjamin var oxh rädd för dammsugaren när han var mindre, nu är det bättre! Han älskar att dammsuga själv. Däremot så tycker han INTE om andra höga ljud, blir väldigt rädd.
Twixie: Benjamin var oxh rädd för dammsugaren när han var mindre, nu är det bättre! Han älskar att dammsuga själv. Däremot så tycker han INTE om andra höga ljud, blir väldigt rädd.
Oj vad tomt det är här!
Idag ska Benjamin till farmor hela dan, så jag ska få vila lite, packa och sedan ikväll så ska jag, mamma och syster kanske på Restaurang och äta gott!!!!
Pesco: Håller med Angel, fråga om lediga platser. Jag har haft tur några utav flygningarna, det underlättar en hel del att kunna sitta bekvämt och att dom små kan få sova lite bättre.
Mollan: Vad jobbigt att Alma inte hade "glömt" bort tutten. Förstår vad du menar med att inte orka, Benjamin får flaska på natten när han inte vill sova och gnäller. VET ju att vi borde vänja honom av med det, men vi orkar inte mitt i natten ta den striden.
Nanis: Hehe, jag misstänkte när jag läste dina tidigare inlägg att du inte skulle förhasta dig, att dom kommer nog byta snart ändå!!!! Och nu så läste jag ditt sista inlägg att MArkus tog saken i egna händer!!! Vad kul med ny bil!!!!! Och vad SKÖNT att han tog ett beslut så att ni slipper vela. Jag är ofta likadan, kan inte ta ett beslut om det finns två alternativ.
Anke: Åhh vilken härlig bild!!
Miliminia:?!?!?
Nu har jag åkt på en ögoninfektion OXÅ.... Usch, ska flyga hem i em och har just nu ögoninfektion, hosta, ont i örat och en svamp infektion. Blääähhh, hade gärna haft David med på flyget så jag kan få slappna av. Har ju inte direkt fått sova några nätter nu det senaste heller.
Back in business i Dubai.
Benjamin somnade när vi lyfte från Amsterdam och sov som en gris när vi hade landat här!!! Det var jätte skönt för planet var inte ens halvfullt, så vi hade 3 säten själva!! Dessvärre så sov inte jag en blund, för Benjamin far runt som en vante när han sover, så jag fick passa honom hela resan. Men vi har sovit 3 timmar nu!!
Åhhh Pesco vaad HÄRLIGT med NZ!!!!
Ett tips till er som ska flyga, ge INTE för mycket välling med plomon att dricka.... Benjamin fick det under flighten eftersom det är lättare med färdigblandat än att hålla på och blanda själv. När vi kommer hem så var han lite lös i magen...
Tur att man tänker ibland ?!?!?
Mollan: Vad skoj att Alam fortfarande gillar gungan!! Hon passar i den?
Jisses, sicken stavning Får skylla på jetlag