Förstföderskor i Sthlm med BF Augusti 2006
russin är ju laxerande, och väldigt mogna bananer.
usch vad hemskt. tänker lite på det däri bland, tänk om något skulle hända henne. fattar inte att man kan överleva något sådant.
choklad hjälper, det är min övertygelse. har en stor ask med "sjöfrukter" och en stor med lindt-kulor som är fyllda med tryffel. det ska jag försöka klämma.
Nora har varit sjuk till och från sen i fredags, och har nu fått pencillin. eftersom det inte verkar bli bättre.
Jag var hemma igår och Ville har ledigt från jobbet, så han fick ta dagen.
Hon har feber upp och ner som en bergochdalbana, men hon äter rätt bra, och är ganska glad (relativt)
Nora är också lite bättre efter pencillinet, men är väldigt kinkig och vill bli buren hela tiden. sen sista två nätterna har hon vaknat var tredje timme och varit OMÖJLIG att få henne somna om. börjar bli desperat, vad fasen gör man? vi är grinfärdiga på nätterna. hon vaknar och är PIGG, det tar upp emot en timme att få henne att somna om.
hon är inne på dag 4 av pencillin kuren och är helt otröstlig. till råga på allt så har hon bränt sig lite på en lampa.
God Jul från ett snöfattigt Iggesund.
Nora känns lite bättre, men vaknar fortfarande varannan-tredje timme på nätterna. jag har blivit dyngförkyld, men med världens bästa make och svärföräldrar så överlever jag.
vet inte vad jag skulle göra utan dom.
skickar en stor kram till er alla
lär nog kika in imorgon
kram
usch vad jobbigt med alla grinpellar och pellor. Nora är friskare nu absolut, men vaknar fortfarande sådär konstigt. igår var hon vaken mellan 21-00, och kvällen innan det 00-02. :-/
har fantastiska svärföräldrar. nora sover i allrummet på övervåningen, så dom tar natten och morgonen!!! sovmooooooorgooooon!!! dessutom har ju varit så himla förkyld så jag har behövt lite sömn.
på lördag-söndag ska vi till sundsvall och bo över på hotell, bara jag och Ville, fira vår 5-årsdag lite i förtid. vi firar ju egentligen på nyår.
Idag är första dan som det riktigt lossnat och Nora officiellt GÅÅR hon tycker det själv är jätteroligt, så hon går och går och går.
Var till edsbyn också idag och såg bandy i bandyladan, vi vann med 10-2 mot Bollnäs. Heja byn.
nu ska jag baka lite, mår mycket bättre.
kram på er alla.