Förstföderskor i Sthlm med BF Augusti 2006
Marfa: fl trodde kanske det var den 9:e i går
Så du och jag har alltså samma namn fast i fel ordning
Marfa: fl trodde kanske det var den 9:e i går
Så du och jag har alltså samma namn fast i fel ordning
Angel: ja ring på mobilen! Förresten synd att ni inte har fönster mot gatan, då hade jag kunnat vinka till dig
Angel: ja uscha ja sånt klarar man sig utan, tänkte bara att du missar min snygga nuna
Nu är Alma 1½ års besiktigad och klar
Vikten glömde bvc tydligen fylla i men det var över 11 kg. Klossarna staplades, 8-10 ord klämde hon ur sig och både näsan och naveln satt där den skulle när bvc tanten frågade.
Ni som varit och gjort kollen redan, blev det några biverkningar av sprutan den här gången?
Bvc tanten sa att de kommer ca 10-14 dagar efter sprutan är tagen och då kan hon få feber och utslag liknande rödahund.
smurfan: jag tycker du ser smalare överlag ut den här graviditeten? lusigt med hormonranden.
Skrutt: men grattis! Det var ju bra betalt med tanke på att det är mindre än två veckor kvar till jul och marknadens utseende. Då är det bara börja packa nu!
Kolla smarta stolen jag hittade till resväskor: http://www.smartasaker.se/pub_images/original/10146b_419.jpg
Perfekt om man reser mycket och har checkat in vagnen.
hehehe här var vi på hugget!
Jo då det är handbagagesize på den Låna vagn på flygplatsen låter mycket billigare men är man lat och inte orkar fixa det så kanske det här kan va nått.
Så du menar att sitta i vagn inte är poppis? Förstår inte alls vad du menar med det?