Förstföderskor i Sthlm med BF Augusti 2006
Förut somnade Melvin senast 19:30 men sista tiden verkar hans sömnbehov minskat drastiskt för numer är det oftare han somnar runt 21-tiden... Iofs sover han till 7-8 och det är vi glada för Hoppas dock att det blir lite tidigare kvällar nu när dagis börjar för oavsett när vi söver på kvällen så ska det INTE sovas... Absoulut inte under några som helst omständigheter och då allra minst när mamma har hand om nattningen trots att han på den punkten oftast är bestämd att det är jag som SKA natta. När A sedan går in kommer han ut sedan igen efter 5 minuter och ungen sover gott. Då kan jag varit inne i evigheter men det ska spottas napp, upp ur sängen, tända/släcka lampor, VM i försök att dra ned gardiner (flyttar jag då sängen så han inte kommer åt gardinerna blir det hejdundrande liv), kastas ut täcken och kuddar som sedan såklart saknas i samma stund de lämnat sängen. Envis busunge...
Mollan - Den uppdelningen har vi också och jag känner det som att det är jag som "vinner" på det då jag tror A har lättare för att lämna än vad jag har. Mig kommer han spela ut mer då jag inte klarar av att vara lika "hård" alla gånger (eller längre snarare).