• Anke

Förstföderskor i Sthlm med BF Augusti 2006

vi kommer lämna Nora 8.30-9.00 och hämta sen mellan 15.30 -16.00

.?:*¨¨*:?.Nygift , 29 september 2007.?:*¨¨*:?.
  • Anke

hehe verkar bara vara jag som dricker alkohol =)

• Anke

är faktiskt ruskigt sugen på vin, känns som om det är sista chansen på ett tag också. eftersom vi vill börja med syskonverkstad i april-maj, och sen blir det ju inte vin på ett tag 

• Anke
    Skrutthumlan skrev 2008-01-08 09:05:42 följande:
    Jag hänger gärna med ut! och jag dricker alkohol Själv sitter jag hemma och väntar på uppdrag från jobbet, igår skulle ha varit min första dag efter mammaledigheten men inget uppdrag kom in...lite trist när man är taggad att få komma igång att jobba.om en vecka får vi tillträde till huset och den 19:e går flyttlasset, ska bli såååå spännande!på vår blogg finns nu en liten skiss på hus vi planerar att bygga om köket.just nu är det ett litet kök i 70-tals stajl... brunt kakel med oragea blommor...mmmwww.familjenlagerfeldt.blogspot.comannars händer det mycket med Sixten nu, han pratar en massa, härmar ord och är väldigt duktig på att tex hämta och göra saker som man ber honom om han säger mamma, pappa, farfar, mojmoj(mormor), apa, ka(katt), kocka(klocka), koj(korv), hej/hej då, tack, mörj(smörj-krämen vi använder) m.mkram
    lämnade en liten kommentar igår på bloggen, ser ursnyggt ut!! =)

vabra, då kan vi hjälpa varandra hem. risken är att ingen annan vill umgås med oss sen igen för att vi blir för full & fånig
  • Anke
    malincha skrev 2008-01-08 07:49:00 följande:
    Jag behövde inte gå inte till Hugo en enda gång i natt och han sov till 7!!
    ÅÅÅÅhh vad skööönt - Grattis eller vad man säger
  • Anke

Mollan - vaddå för intervju? ååh, grattis, vad roligt att det ordnat sig med lägenheten

* If you think nobody cares about you, try missing a couple of payments *
  • Anke

Nån som har tvärtom? Nora bajsar bara en gång om dan nuförtiden :-/ och då jääääääätte-mycket. hon verkar inte alls vara förstoppad eller så.

• Anke

smurfan - vilken jävla idiot.

man blir ju arg!
  • Anke
    malincha skrev 2008-01-10 08:52:55 följande:
    Sabina: tack! Nu mår jag genast lite bättre.Jag pratade just med Markus som lämnade honom imorse och frågade om han blev ledsen när han lämnade honom!? Nä; han fick inte ens en kram för han skulle in direkt och leka!
    Så var Nora också i morse, när dom hade kommit in i avdelningen där dom klär av sig, hade hon börjat prata och peka på bilderna på barnen (som sitter ovanför hängarna) och sen hade inte hon brytt sig så mycket om Ville =)

Dagis är roligt!
  • Anke
    Twixie skrev 2008-01-12 22:49:20 följande:
    Hur mycket ungefär kostar bröllopsfoton? Vi vill "bara" ha på oss och familjen, inte någon som tar bilder före eller på festen (då har vi en annan) utan porträttbilderna?
    beror på.
    en studiofotograf kan ta typ 2000 i arvode, sen betalar man för fotoalbum, som kan kosta olika. billligast kanske hamnar på 4-5000kr
Svar på tråden Förstföderskor i Sthlm med BF Augusti 2006