Inlägg från: Angel80 |Visa alla inlägg
  • Angel80

Förstföderskor i Sthlm med BF Augusti 2006

Pesco - var det inte nästa helg? Den 2 feb? Annars har jag missat något. Kan dessutom inte denna helgen. Men nästa skulle kunna funka kanske.

• Angel80

nanis - skönt att beslutsångesten är över. Låter ju bra med dagiset.

• Angel80

Elisabeth - ja vattkoppor går man bara och väntar på nu när lilleman ska börja dagis, men lika bra att få det så fort som möjligt tycker jag, ju yngre desto bättre. Hoppas han inte får det allt för jobbigt.

• Angel80

Bebbilina - ja nya regeringen tog ju bort det obegränsade antalet vab-dagar. Numera tror jag att det är typ 10 dagar per år eller något sådant.

• Angel80

Grattis i efterskott Elisabeth!

Maken fyller faktiskt 29 imorgon.

• Angel80

anke - ja det är sant. Exakt hur många dagar minns jag faktiskt inte.

• Angel80

anke - 60 dagar per barn och år. så det borde ju faktiskt inte vara några problem.

• Angel80

anke - för inte är de sjuka mer än 60 dagar per år heller. Får man hoppas iaf.

• Angel80

Vet att de pratade om 10 dagar, det var därför jag trodde det, men som sagt jag var ju inte säker och tur är väl det.

• Angel80

anke - ja om barnet är sjukt mer än 60 dagar per år och som dessutom infaller under arbetstid/dagar så är det nog inte riktigt normalt.

Eller vad vet jag, de kanske är sjuka så mycket, men det verkar ju extremt konstigt om man inte har riktigt mycket otur med vattkoppor, kräksjukor, feber och förkylningar.

Svar på tråden Förstföderskor i Sthlm med BF Augusti 2006