Inlägg från: malincha |Visa alla inlägg
  • malincha

Förstföderskor i Sthlm med BF Augusti 2006

Jag kom in!!!!

• malincha

Anke; kl 6:30 är sovmorgon hos ossSkrattande

Fast igår vaknade han på kvällen och somnade inte om förrän 00.00 och så imorse vaknade han kl 8. Fast han sov inne hos mig så själv var jag inte så utvilad...

Jag svävar fortfarande omkring på små ljusblå moln med sirener på sen den glada nyheten jag fick igår.

Nu ska vi dra till Skärholmen och träffa en kompis. Kram

• malincha
    Angel80 skrev 2007-11-06 13:08:26 följande:
    Såfort han slår sig så överdramatiserar han något otroligt, springer runt och tar sig för ansiktet och säger ajajajajajajajajajajajajajajaj i cirka 10 minuter.
    Känner igen det där! När Hugo råkar ramla _litegrann_ kommer han till mig och sträcker fram kroppsdelen han slagit i och så ska jag blåsa. Då blir det genast bra igen!!
  • malincha

Alltså; hur är era små egenligen? Hugo är verkligen helt CRAZY och ibland undar jag om han är överaktiv på nåt vis. Han är som en duracell-kanin. Flänger fram och tillbaka, upp på möbler ner för möbler, river ner saker, har sönder saker. Jiiiises. Jag är helt slut efter en dag hemma med honom.
    Är jag hemsk som känner så??

• malincha

Men dåså. Då behöver jag inte gå till läkarn och be om valium då. (möjligtvis till mig!!)

Milimina: känner igen mig i det du skriver.

• malincha

Elisabeth: nejdu, jag kan fortfarande inte fatta det. Det känns heeeelt sjukt. Det pirrar i magen varje gång jag tänker på det (alltså jämt!!).
    Jag vill börja NUUU. Det är så långt till januari!

Kul att du ska börja jobba nu. Hoppas Benjamins baskilusker försvinner bara...

Marfa är inte inloggad. Hoppas hon har fått åka in!!

Svar på tråden Förstföderskor i Sthlm med BF Augusti 2006