Inlägg från: himla |Visa alla inlägg
  • himla

mammaledig och inte bjuden på personalfest !

Hur J-la kul är det att gå tillbaka till ett jobb när man vart mammaledig,  när hela personalstyrkan har slutat & de har personalfest utan att fråga om man vill komma !

ååååååå  GRRRRRRR ......  Jag är i vartfall inte alls sugen....

Någon som har ett jobb att erbjuda !?!?

♥ Pontus 040812 v35+4♥Sanna 061002 v.40+2♥Trollet Bf 080621
  • Svar på tråden mammaledig och inte bjuden på personalfest !
  • himla

APor... ja det är precis vad de är... snacka om att ta hand om personalen ...

Nu undrar man ju om de vill ha mig tillbaka ...   Jag vet ju iofs svaret...

Hoppas såå att lilltrollet vill stanna i min mage så jag kan va hemma ett år till sen å slippa jobba nästa år.. å sen söka mig vidare till ett annat jobb !!!

Skönt att någon tycker som mig att jag inte överreagerar... tack !

• himla

ja, visst är det tom olagligt... hmm...

ja är ju inte sugen för femöre att "festa" runt med dem , men bara stilen att inte bjuda ALLA anställda på fest ... ja jag vet inte vad jag ska säga...  såå trött bara !

• himla

Usch alltså... varför är såå många chefer som de är .... De borde ta hand om sin personal mycket bättre än vad de gör !!!

Min chef säger tom att de är bra att byta jobb lite då och då så man inte går på samma ställe å blir hemmablind... vad är det för snack... Därför man får så dålig service överallt nu för tiden för alla anställda jobbar några månader å sen sticker... Ingen som hinner lära sig allt så man kan ge en bra service till sina kunder då ....

ÅÅÅ tänk om man hade en massa pengar å kunde öppna en egen butik å ge Service å ta god hand om sina anställda ...  *drömmer mig bort*

Svar på tråden mammaledig och inte bjuden på personalfest !