Inlägg från: Häxan Jia |Visa alla inlägg
  • Häxan Jia

Min mans snopp luktar så illa?

HellviHumle skrev 2007-10-20 18:22:57 följande:
    Jag tror det är för lite sex. Den håller på att ruttna bort. Det blir så när den aldrig blir infettad.
    Jag håller nog med där. De behövs mer sex helt enkelt för att hålla penis i skick och få honom att vara välsmörjd!
    Födda till original-Varför dö som kopior!
  • Häxan Jia
    Catchie80 skrev 2007-10-21 16:51:15 följande:
    Definitivt svamp.Man får ALDRIG ALDRIG ALDRIG tvätta med tvål på könsorganen, varken tjej eller kille. Instruera att bara skölja med vatten och köp en salva mot svamp.
    Det där är högst induviduellt, hur man klarar av vanlig tvål på könet alltså.

Jag själv har inga som helst problem med vanlig tvål, har haft svamp en gång det var 1996 och kom som en efter effekt på x antal penecilinkurer under kort period.

Sedan har jag aldrig haft minsta problem med mitt könsorgan.
  • Häxan Jia
    Catchie80 skrev 2007-10-21 17:07:03 följande:
    Vet inte om jag håller med faktiskt... Visst man behöver ju inte få svamp eller liknande, men tvål orsakar nästan alltid nåt sorts problem på könsorganen.Antingen irritation, det kliar eller svider lite utan att det är svamp.Eller svamp.Eller urinvägsinfektioner.Eller torr i "hårbotten"Tvättar man tillräckligt sällan med tvål , typ varannan dag, så brukar slemhinnorna hinna återhämta sig.Annars så säger läkare att inte ens intimtvål ska man använda, utan anligt vatten eller babyolja att tvätta med.Men ja, jag har tvättat med tvål varje dag hela mitt liv fram tills för några månader sen då det plötsligt blev irriterat och jag fick order att sluta med ovanstående förklaringar. Så så småningom så orskar det någon form av problem.Häxan Jia skrev 2007-10-21 16:54:27 följande:
    Som sagt skulle man mot all förmodan få problem så ändrar man ju sina tvättvanor efter det

Jag har de inte.. Skulle dock vara redig en gång och köpte intimolja, men fy fan vad äckligt rent ut sagt. Fett och jävligt och olijig, inget som jag kände var någon höjdare i skrevet iaf.
  • Häxan Jia
    crazyman skrev 2007-10-21 18:15:29 följande:
    kul att se tjejer disskutera manliga könsorgan
    Fast de var ju knappast kukar som blev tråd etta utan tvål och svampinfektioner
  • Häxan Jia
    crazyman skrev 2007-10-21 18:40:03 följande:
    inga problem o tvätta kuken med tvål... så jag funderar bara på varför ni säger nått om det.
    Du har inte förstått innehållet i större delen av den här tråden va?

Om du inte har några problem med din kuk så fortsätt tvätta den som det passar dig. Om man får problem med kuken så kanske man skall testa att byta från vanlig tvål till något annat. Just för att man då rubbat ph värdet på sin egen penis.

Jag har som du, inga som helst problem med att tvätta min fitta med vanlig tvål, men andra har det. Det innebär ju inte att de skall plåga sig med vanlig tvål eller, bara för att jag kan göra det?
Svar på tråden Min mans snopp luktar så illa?