• crazyman

Min mans snopp luktar så illa?

svamp kallas det

• crazyman

...eller så ligger han med nån annan på dagarna o inte hinner tvätta sig :-/

• crazyman

vadå? det kan ju mycket väl vara så utan att TS tänkt på det, men varför klaga på mitt inlägg när det var ett under mig med typ samma fråga? "marinerat fläskfilen nån annanstans"
    Innebörden är den samma

Anonym skrev 2007-10-21 14:55:43 följande:
    Eeeekk, vilken komentar att kasta ur sig. Tror inte de var nödvändigt.Be att han far och kollar upp sig vad det är.På tjejer luktar svamp jäst typ, på mig iaf då jag hade det.Tvålen kan ha på verkat balansen i ph-värdet.
  • crazyman

sluta knulla är enklare så slipper man massa grejer

• crazyman

Hänvisar dig att tala med moderatorerna om det eftersom det inte får ifrågasättas eller disskuteras i tråden, dessutom blir det OT. Brukar inte va poppis att leka hobbymoderator.

• crazyman

kul att se tjejer disskutera manliga könsorgan

• crazyman

inga problem o tvätta kuken med tvål... så jag funderar bara på varför ni säger nått om det.

• crazyman

Moderaten: var precis det där som var det jag ville komma till att vi killar vet nog hur vi ska tvätta oss...

Kom o tänka på det att olika penisar ser olika ut med förhuden, har han en där ollonet är liksom inneslutet i förhuden så kan det börja lukta illa, så att hänga ut ollonet lite o vädra kan vara bra...t.ex när man kissar en stund... en tanke bara från en som inte förstått innehållet i tråden

Svar på tråden Min mans snopp luktar så illa?