• Månsson

Erfarenhet av förlossning på HS efter animasamtal?

Undrar om någon kan berätta om sin förlossning på Huddinge, efter att ha gått på Animasamtal där? Vaginalt som snitt(planerat eller akut). Tar de större hänsyn till att man gått på Animasamtal? Finns det tex någon som krävt och fått igenom att få barnet direkt efter planerat snitt och (så fort det går efter akut) och inte ligga på uppvaket i timmar utan barnet?
    Har ni haft andra önskemål och hur har de hanterat de?

• Svar på tråden Erfarenhet av förlossning på HS efter animasamtal?
  • Månsson

Åh vad skönt att höra din berättelse, att de verkligen tog hänsyn till din bakgrund och dina önskemål och speciellt att du fick toppenbemötande trots att de hade fullt upp!
    Tack!

• Månsson
    raskan skrev 2007-10-24 22:48:01 följande:
    Jag gick på anima samtal på Hs, nu blev det lite fel för jag var livrädd för snitt å inte för att föda vaginalt kände att jag inte riktigt hade där att göra...Jag gjorde ett planerat snitt sövd. Å jag hade sagt till att jag ville även fast jag sov att dom skulle lägga barnet på mitt bröst när han va ute om bara för en liten stund så han fick känna doften av mig å det gjorde dom...//Millan
    Det låter som att du fick fram vad du tyckte var viktigt och de tog hänsyn till det! Även om du sov så har du med dig den vetskapen att din son fick vara hos dig direkt och det förbättrade säkert hans anknytning till dig!
Svar på tråden Erfarenhet av förlossning på HS efter animasamtal?