Inlägg från: Mumfy 1
|
-
-
Luddvar: Stackare Krya på er
Här vräker det ner regn & blåser
Det fick bli en innedag idag
Håller på att sy ett lapptäcksöverkast ,kan ju säga att det är nog det enda jag får köra idag
var hos grannar igår kväll för att dricka glögg *gott* men det blev mer än glögg & klockan blev över 02 innan vi kom hem
Vi ska oxå gå på julskyltningen ,om vädret blir bättre *håller tummarna*
Ha en fortsatt trevlig helg allihopa -
Susanne & Eva :
Krya på er kramar till er
Tänker på erAlla ni andra kan oxå få en kram om ni vill -
Luddvar : Du får hur många diu vill
www.familjeliv.se/Forum-5-163/m26945726.html
Här (Pekar uppåt) hittar ni det jag lade in ,fritt att ha i sin pres lr i trådar härinne
Finns "vanliga" nallar oxå -
Hej på er
Var är alla
Stressa inte ihjäl er innan jul ,ni hinner ändå
Ska jag säga
Den som är intesserad av att sy kan kolla i mitt galleri ,så får jag höra vad ni tycker om det syrrans grabb ska få
Finns i *skaparglädje*
Gissa om det var skönt att ställa sig i en varm,lång dusch
Nu är det bara att sova kvar "gäsp"
Natti Natti på er alla
-
Sen får du komma hit & bli ompyssladloveya skrev 2007-12-11 02:15:06 följande:Jag är här o glor ibland, men skriver inte så mkt...........är rätt deppig just nu. bra timing, allllllt o lite till ska hända nu. tre barn kan ibland kännas som de dubbla för det ska hittas o dittas o fan o hans moster................ o inte kan man se fram emot jullovet heller, för då får ju inte jag vara ifred alls. jag måste nog vara den pissigaste mamman ever... ja vill bara vara ifred. orkar inte med folk. borde låsas in nånstans på en lugn-o -ro klinik eller nåtom ni går förbi en brunn där mitt hår sticker upp så kan ni väl försöka dra upp mig....? jag verkar inte hitta upp själv
-
Eva : Krya på dig ,tänker på dig
-
Mmm,lät riktigt gottloveya skrev 2007-12-16 02:28:47 följande:Åh ni duktiga bakerskor! Ni får gärna baka lite till mig, för det är såååå tråkigt att baka! Men idag gjorde jag en jättegod gratäng... mat är lite roligare att göra när man verkligen får lust, vilket inte händer mig så ofta. Om ni vill veta vad jag slängde i så kommer det här:Förkokade 4 morötter (15 min) och ca 15 potatisar (10 min) i tjocka skivor.En burkskinka tärnades20 cm purjo o en halv gul lök, fräste lite i stekpannisen förstgrädde, svartpeppar och lite chilipeppar o lite salt 30 min i ugnen typ 200 gradersen ost på slutet.det var helt ljuvligt gott!!!(Det är så jäääkla bra för magen me chili. inte för mkt alltså - för mig - lite räcker)
jag var oxå vaken mitt i natten
Hämtade hem ena sonen & hans kompis från en fest i Visby
han är inte såå kaxig idag
Igår bakade jag lussebullar & idag funderar jag på kakor önskemål om schackrutor
men först blir det en promenad så jag får lite frisk luft
Loveya : Jag kastar över en påse lussebullar till dig ;tar du emot
Kram på er alla -
Ho ho ,var är alla
Ni kanske julpysslar lr kanske gör allt för att "bara vara" & slippa all stress inför julen
Vad ska ni göra i jul ?
Vi ska vara hemma & "bara vara & mysa" med sönerna
Titta på tv & äta allt gott som kan tänkas finnas hemma
Hoppas att ni är friska & mår bra iaf
Kramar till er alla Natti Natti -
Luddvar :
Grattis en blomma får du oxå av mig -
Hej allihopa
Kolla in den här www.familjeliv.se/Forum-5-163/m28038226.html
Det är beta -verisionen av "nya" fl
Klart värt ett besök
-
Håll med om att det är lite roligt med paket iafgabriella83s mamma skrev 2007-12-21 08:15:21 följande:Nu brudar är det "bara" 3 dagar kvar till paketöppnimgen!Fast jag är nog mest intresserad av mat
Vet vad jag får av grabbarna
men ett paket har jag inte en blekaste aning om vad et är i ,det är från cege härinne på fl hon & jag byter paket för 2:a året i rad nu & så ger vi varandra ledtrådar ,gissa om jag gnuggat geniknölarna
vad får era barn i julklapp hur mycket i kronor är det
Vi ska ge 1000kr/ i pengar var ,refill på 150kr/var & inträde på 300 kr/var till ett stort LAN som anordnas 1 gång/år & är 2-6 januari
Idag har vi trängts med resten av alla gotlänningar som varit i Visby för att handla julmat
men nu sitter jag här & allt är inhandlat & upplockat *skönt*
Det vi har kvar att göra är städningen & bädda rent i alla sängar ,all bakning & godsaker är klart
Skinkan & granen fixar vi när jag kommer hem från jobbet på söndag & då är det semester ända till 7 januari .-)
Eva : I måndags var min mamma in i tygaffären i Borlänge & köpte tyg till mig (rosa huset)
ha det bäst & försök att inte stressa så mycket ,det blir jul ändå
Kram på er
-
God jul önskar Mari med familj
-
Hej allihopa
Hoppas att ni haft en trevlig julafton ,det har vi
Av grabbarna fick jag en jättebra tygsax till alla mina lappar jag ska klippa & en kalender för nästa år ,skinninbunden är den
mamma hade köpte en massa fina tyger jag kan ha till nästa projekt
Av C fick jag parfym ,ett av mina favoritmärken
I dag är en dag att bara göra det som faller en in
Har invigt min nya sax i tygerna jag fick av min mamma
C står & ska göra kålpudding * Yacck*
Kram på er -
Hej allihopa
Har inte haft nåt att skriva men jag är ändå inne & läser
Idag var första dagen sen i söndags som jag var ute bland folk .-o har varit så skönt att bara vara hemma & tassa runt i mjukisbyxor & göra det jag haft lust med
Var in till stan med grabbarna & så behövde jag sytråd ,håller på med ett ö-kast till M & sen är det tänkt att J oxå ska få ettHa en fortsatt bra vecka Kram på er -
-
-
Nu då ! !
-
Luddvar : Klart jag håller tummarna
-