• Killen

Pappa i juni 2008

Idag fick vi ett + på stickan....!! Helt underbart, vi ska få ett barn till. Svårt att fatta men helt underbart.

Jäkla frögurga till fru..;)

Tog tydligen på första försöket.. vilken härlig känsla.

Vi hade mys på onsdagen och på lördagen kände hon sin ägglossning (hon har alltid känt sina äl) så dom små rackarna är långlivade oxå.

Någon mer som ska bli pappa i juni 2008?

Mvh Killen

• Svar på tråden Pappa i juni 2008
  • Amstaff loco

va då urban jungel ? de räcker väl med en kundvagn å lite bubbelplast i botten?

• Magnus Mollin

Vi ska få i Juli, en månad senare! =D

• PTB

woohoo får nog slänga in mig själv i listorna här =) tog oss ett år mer än tänkt men frugan plussade den 29 oct.
    enligt FL är hon i vecka 7 ( skönt me sidans matematiska del för dessa uträkningar så jag kan tänka på allt annat ) så om allt stämmer och så vidare så blir man pappa runt den 23 juni 2008 =)

första barnet för vår del så känns ganska spännande och känslo samt =) längtar till UL så man kan få se att det är något syns ju inte å mycket än =) Grattis till er alla andra blivande fäder =)

• Oväntad Efterlängtad

Grattis Mange och PTB! Har chocken lagt sig än?

Amstaff loco, det här med bubbelplast i kundvagnen lät ju som en idé! Hur säljer vi in den hos våra respektive?

• PTB

Hehe choken la sig redan innan vi hade försökt skaffa barn runt 1 år så vi var båda fullt medvetna om allt som komma skall hehe bara så mycket nu. illamåenden på hennes sida samt hon sover mer än dygnet har timmar... men det är nog så jag slipper gå upp sen eller hur var det nu skrattar. kommer nog att få gå upp jag oxå . kommer iaf kräva det.
    sitter och tänker på allt man måste skaffa och hur tom plånboken kommer bli.
    barnvagn bil stol barn kläder större tvättmaskin etc...

men men roligt som fan är det ju iaf så klart. men men en till 6 whiskey nu så blir det sängen sen måste ju sova jag med ngn ggn . hehe ha de perfa alla ni där ute

• Le0

Nej inte Juni men Juli, man vet aldrig dock :s

• Oväntad Efterlängtad

Grattis till er Le0! Jag hoppas den håller sig inne så länge som den ska! För mig får du gärna vara med i "vårt gäng" på denna forumtråden ändå!

• Ragge24

Hej!
    Jag ska bli pappa för första gången i Juni 2008 efter att vi fått missfall i september.Men efteråt så blev min sambo gravid på första försöket efter missfallet.Det är ett härlig känsla att känna att man ska bli pappa och samtidigt lite pirrigt.

• Ragge24

Hej!
    Jag ska bli pappa för första gången i Juni 2008 efter att vi fått missfall i september.Men efteråt så blev min sambo gravid på första försöket efter missfallet.Det är ett härlig känsla att känna att man ska bli pappa och samtidigt lite pirrigt.

• Le0

Man tackar :D
    Ja det får vi hoppas! Min flickvän hade ringt för inskrivning idag men vi fick inte tid förens 8/1-08 -_-

Svar på tråden Pappa i juni 2008