• suba

St.Petersburg

N66: Vad härligt! När flyger du?

Skulle du kunna skriva några rader om hur du fick kontakt med AVA - St:Petersburg?

Beskriv görna kort vilka prover de behöver av er?

Hur går med språket om du gör prover i Sverige och hur går med medicineringen gällande språk?

Kram, zija

• suba

N66: Jag menade på era prover ni har tagit i Sverige som är på svenska. Tar ST:Petersburg dem på svenska?

Det här är ditt första besök, egentligen konsultationen utan något praktiskt ingrepp. Möjligen några till prover. Kan man hoppa över det och slippa åka så många gånger? Kram

• suba

Titteviss, Spännande med julresa till ST:Petersburg!
    Vem rekryterade dig till AVA-ST:Petersburg?

Jag har hört också allt väl om kliniken och vet många som är intresserade. Det är litet böckigt med resan. Dumt att tänka på detta sätt men ändå. Jag hopper möjligen på det någon gång. Men nu är EGV jag vill satsa på.

Antar biljeter är bokade och allt är i ordning.
    Önskar dig Lycka till och gärna följer upp din hela story framöver.
    Kram

• suba

Spännande att vi har två tjejer på AVA-ST:Petersburg och kunna följa berättelsen.
    Titteviss, gjorde du de proverna här eller där?
    Fick ni hjälp med visum av kliniken och vad det kostade?
    Skriv någon dag mer utförlig om proverna och praktiska saker (biljett. kostnad...) så att man har någonting att jamföra med.

Nu förstår jag att du kontaktade direkt AVA-ST:Petersburg och slapp mellankontakt av någon fråv AVA-Tammerfors - annars betalade jag 500 euro bara för det jobbet vilket jag kunde göra själv...
    Kram

Svar på tråden St.Petersburg