• zija

St.Petersburg

Hej N99,

Jag blev tagen av din berättelse!
    Jag begrundar som singel på ÄD och verkar att ST:Petersburg är bra. Vad är skljnad på ÄD och embryon adaptation (EA)?
    Som jag fattar om du gör EA då tar du över 1 eller 2 redan befruktade och överblivna ägg av andra par, dvs både sperma och ägg är donerade. Rätta mig om jag har misförstått.

Hur kontaktade du dem och vad är för väntetid?

Sedan kollade jag om resor till ST:Petersburg och det är lite svårare än Finnland och Riga. Båtresor finns inte. Tallink slutade de resurna när de tog över Siljaline. Hemskt! Läste hä någonstans att det finns färjor från Karlstad. Kolla och hör av dig. Om du bhöver något i Stockholm, hör av dig så vi kan ta det via mejl.
    Kram, zija

• zija

Glömde skriva : du kan ju ta färjan till Finnland eller Riga och därifrån finns buss eller tåg resor till St:Petersburg.
    Det är en lång resa vet inte total kostnad men det verkade inte så mycket biligare av flygresor.
    Vad har du fått fram via dina sökningar?
    kram, zija

• zija

Hej N99,

Vad trevligt att det har gått så fort!
    Du kontaktade själv St:Petersburg och fick bokad tid om cca 2 månader? eller ni gick via AVA i Helsingfors?

Beskriv kort vilka prover de behöver av er?

Beskriv gärna hur går med buss resan från Helsingfos till ST:Petersburg? Pris och tider?

Lycka till och håller kontakten!

Kram, zija

Svar på tråden St.Petersburg