Sytråden spinns vidare - vit tråd!
Kaldorei: Gå till närmsta bibliotek och låna anita gunnars sy till barnen eller nån annan liknande bok. Biblioteket rules
Kaldorei: Gå till närmsta bibliotek och låna anita gunnars sy till barnen eller nån annan liknande bok. Biblioteket rules
Kaldorei: Tråkigt
Vilken nål var det nu man skulle använda när man syr i fleece? Kommer inte ihåg, vet att nån skrev det för ett tag sen. Och det funkar med samma när man syr genom vadd också?
Gekko: Inget tillfälligt bara då? är blogspot samma som blogger? servern kan vara lite strulig ibland där har jag märkt
och jag kan rekommendera MamEco. Den har även hampa i sig så den är stadig längre. Min plutt väger nånstans runt 7500 och den är fortfarande stadig.
Jag har sytt en jättesöt huva. Använde ottobres drakhuva. Tyvärr blev den för liten lindalake-wallberg.blogspot.com/
Anna Conda: Har du tryckt på pilen som finns till vänster om bilderna? Där finns fler.
LillaMajzan: L A Woman har en beskrivning i sitt galleri iaf. Sen brukar de inte kosta så mycket så man kan köpa en och rita av (ifall du inte fixar att göra ett mönster efter hennes beskrivning då)
ja jag har kommit igång med syandet, så det kanske blir en bandana ikväll. fast jag måste beställa tryckknappar också
*mutter mutter* Tänkte köpa en "bandana" och rita av den. Smidigast så. men naturligvis hade de ingen sån på babyproffsen här istan.
Inna H: hmm, det måste jag kolla upp. vet att de har den tidningen på biblan här
annars så har de säkert såna inne i centrum
Är väl inte så svårt att göra själv. Eller ni kanske bara hade syslöjd i skolan hehe.
Nä, men det måste vara jättelätt. En skiva, borra hål i, fast man behöver inte borra rätt igenom. Sen finns det rundstav, eller typ blompinnar som är lagom tjocka. Bara att kapa i lagom längd och limma fast.
Bra idé tjejer Tror jag ska fixa en sån sen när jag har ett större lager trådrullar. ännu smidigare om man har overlocktråd.
Idizen: Jag gillar hängslebyxorna