Sytråden spinns vidare - vit tråd!
Men vem är denna Bibbi, och har hon nån sida?
Men vem är denna Bibbi, och har hon nån sida?
Ok. Letar där då... Jag undrade för jag vill ju veta vad hon hade förutom tråden...
Vilken Bibbi är det? Finns två...
Hittat!
Vilken stretchnål ska man köpa om man syr mest i velour och trikå? 90 eller 75?
Den här prymtången... Vilka slags tryckknappar passar den till? Jag avskyr verkligen att behöva slå i tryckknappar, det blir aldrig bra! Är det lättare med tången?
Sitter just nu mitt i en beställning.... Frågan är vilken jag ska ta.... Ni som köpt röd overlocktråd av henne, har ni tagit nr. 172 eller 509? Jag tycker det är svårt att se vilken som är rödast, liksom... Ska vara "vanlig" röd. Inte orangeröd o inte mörkröd. Vilken blir bäst? Någon? Plz....
1000!
Hehe... Var tvungen att skriva det... Inlägg nummer 1000 ju.
Gekko: Då litar jag på dej, då. Har nämligen köpt röd fleece som är snygg i färgen. Jag gillar inte röd som går mot orange... Vill ha riktigt röd.
Just det ja... Höll på att glömma. Prymtången.... Nån som vet vilka knappar den passar till? Det finns ju ett sånt där litet äckligt plastverktyg i förpackningarna hon har, som jag vet att jag inte alls är överens med... Passar tången till dom?
Nu har jag beställt! Beställde en tång också. Plus lite annat bra o ha... Fast jag tycker 12 mm är för stort på knappar när man ska ha dom i babykläder... Så det får jag väl köpa nån annanstans...