Sytråden spinns vidare - vit tråd!
Måste man köpa ett visst antal meter från Neanobelle? Har för mej att jag hört det nånstans.... Och i så fall, är det sammanlagt antal meter eller ett visst antal meter av samma färg?
Måste man köpa ett visst antal meter från Neanobelle? Har för mej att jag hört det nånstans.... Och i så fall, är det sammanlagt antal meter eller ett visst antal meter av samma färg?
Ookej... Så var det nog. Tack.
Fast jag kollade sidan nu, och det är nog tyvärr inte tyger i min prisklass...
fenurila.... Tack. Ska kolla där.
Hmmm. Vet inte om det är jag som är snurrig, men jag hittar inte..... Nån som vet vad frakten är på MG-tyger?
Och en fråga till... När jag köpte min overlock sa han jag köpte av att det var jätteviktigt med tråd av bra kvalitet... Men jag har ju ingen aning om vad som är bra. Den på MGtyger är ju billig. Nån som vet om den är bra också?
Åååh! Vaaar finns sånt stjärntyg?
Synd... Jag älskar stjärnor! Hade gärna velat ha nåt tyg med det på...
yrväder: Ja ,det var billigt... Det skulle man kanske nappa på... Vem är Bibbi, förresten? Finns det nån sida att titta på? Vad kostar frakten?
Fick just mail från Ottobre... Dom hade problem med sina leveranser. Typiskt! Väntetid 2-3 veckor... SEN får jag äntligen mina tidningar.... Jag somvill sy!!! Var ju inne och tjuvtittade på vilka mönster som finns med, så nu är jag ännu mer sugen.
NicoleSthlm: Ja, fast jag vill ju inte beställa igen, för jag har ju redan betalt för prenumeration...