Inlägg från: lilla trollets mamma |Visa alla inlägg
  • lilla trollets mamma

Sytråden spinns vidare - vit tråd!

cirrus, grattis!
    vart hittar du hallonröd velour? vill haaa

• lilla trollets mamma

ottobre har ett mönster på babymössa i nr 5/2006 tror jag det är

• lilla trollets mamma

Humdidoo... Vill ha mina tyger från S&S nuuu...:/

• lilla trollets mamma

Gekko, hehe, väntar du med Hade ju hoppats på att få dem idag, nåja, håller tummarna för attd em kommer imon :)

• lilla trollets mamma

la woman, tycker 50-60 kr är helt okej, och får man välja tyg och så själv så ngn tia extra.

• lilla trollets mamma

madigan, du duktig med

nån som har lust att köra o hämta mina s&s tyger till mig... vill ha dem nuuuu :P

• lilla trollets mamma

madigan, åh tack :)
    Nej bara några kilometer härifrån men sonen är krasslig så jag kommer inte nånstans. Ska ringa och tjata på syrran och be henne tror jag

Snyft, ingen symässa för mig i år, är det två om året elelr en? Hoppas ni fyndar massor iallafall

• lilla trollets mamma

Nu får ni sluta prata om overlock innan jag får för mig att jag ska köpa en! :P

Någon som vet vart jag kan hitta ett bra grundmönster på en top eller blus till mig själv? Har rensat garderoben och inser att jag faktiskt inte har så mycket kläder... Roligare att handla/sy till sonen I gess

• lilla trollets mamma

Tjoho Lilltå, alltid kul med nytt folk

Ärligt talat blev jag lite lättad över att ni inte fyndat massor :P
    Blev ju ingen syfestival för mig, buhu. Nåja kanske ses där nästa år

Satt och sydde hela dan igår istället och gjorde av någon konstig anledning knappt nå fel alls. Känns lite oroande faktiskt för det brukar alltid vara något jag får sprätta eller så, och när det hänt så kan jag liksom pusta ut
    Men såå skönt att få sitta och sy lite iaf =)

Gummsan,
    jag har kollat på dem och tyckte den du köpte var absolut snyggast. Hur mycket fick du ge för den, de är ganska billiga där va? *vill ha* :)

• lilla trollets mamma

madigan, vilken söt!
    Tog den lång tid att göra? jag brukar räkna med materialet plus 100 kr/timmen ungefär, fast sen tycvker jag det blir så dyrt så jag drar av lite efteråt. Beror väl lite på om man ska sy till ngn man känner eller ej med.

Svar på tråden Sytråden spinns vidare - vit tråd!