Inlägg från: charmmiss |Visa alla inlägg
  • charmmiss

Sytråden spinns vidare - vit tråd!

Gekko skrev 2007-10-11 16:51:51 följande:
    Charmmiss: förlåt! Alltså, jag gör ju såna grejer hela tiden!!! Hoppas du inte tog illa vid dig!Nicole: grattis! Nu blev det rätt vad? Får jag skylla på graviditetsdimman?
    haha nejdå, ingen fara. Jag snurrade ihop precis allt när jag var gravid, så japp du får skylla på graviditeten
  • charmmiss
    Pejgan skrev 2007-10-12 09:31:37 följande:
    du menar, vilken stor hög med retrotyger du har betalat sjuka summor för att köpa?
    haha, tradera eller, tänkte att du kanske rotat i alla second hand
  • charmmiss

Nirode- jag köpte en tidning på second hand, ingelise, där fanns så fina utklädningskläder, bl.a som riddare, prinsessa och en ursöt mus för mindre barn.
    Så du kanske kan hitta gamla tidnigar på second hand eller bibblan. Stoff och stil hade oxå lite mönster man kunde beställa.

• charmmiss

det var nån som frågade lite längre fram i tråden, bara nån/några da den om samma sak, hon fick många bra förslag på allt möjligt. bläddra lite i tråden.

• charmmiss

lilla trollets mamma skrev 2007-10-12 21:54:19 följande:

Nicole, oki vad typiskt den lämnade jag tebaks till bibblan i förrgår, fast jag missade rita av mönstret till mössan, fårväll låna om den :)Gekko, SÅÅÅ JEKLA SNYGGT!! Såg aldrig den du ritat av på Lindex, antar den tog slut fort, men givetvis ska jag ju sy en! smart :))
    Den är relativt ny på lindex, har inte ens kommit in i alla butiker. Bra pris var det, 129kr. Tror jag köper en färdigsydd, orkar inte böka med dragkedja
  • charmmiss
    sötis skrev 2007-10-13 09:00:17 följande:
    Är det ngn som vet ngn bra tygaffär i Göteborg där de har lite roliga tyger? Myrins finns ju men jag tycker att de är sådär...
    Tyglagret ute i kållered har mycket tyger och ok priser, iaf om man jämför med myrins.
  • charmmiss
    Cirrus skrev 2007-10-14 17:28:54 följande:
    Vad kostar det att beställa från S&S?
    förskottsbetalning kostar 50kr. postförskott kostar 95kr.
  • charmmiss
    Cirrus skrev 2007-10-14 17:39:53 följande:
    Jag har för mig att det var billigast om man ringde in sin beställning? Stämmer det och vad är det för prisskillnad?
    50 kr om du ringer in beställningen, kostar samma om du skickar in blanketten och skriver upp ditt visakortnr.
Svar på tråden Sytråden spinns vidare - vit tråd!