Sytråden spinns vidare - vit tråd!
Pejgan
Ja nu har jag bestämt mej så på måndag beställer jag en Janome.Så nu har jag lagt syingen på hyllan tills den kommer.Ska bli så kul.
Pejgan
Ja nu har jag bestämt mej så på måndag beställer jag en Janome.Så nu har jag lagt syingen på hyllan tills den kommer.Ska bli så kul.
ska köpa den från Abc-symaskiner i Stockholm den kostade 5495kr.Och den va fraktfri.
Det va ju en bra ide med listan.
Jag har en Huskvarna Lilly 3år gammal 77ookr 5p jätte nöjd med den!!
Cirrus
Säg inte så nu kanske jag ändrar mej en gång till och tar Brother.
Nu är jag färdig med en baby overall med velour från neanobelle och med teddy runt arm och benslut.Det med från Jenny.Foder från e-slöjd.Kan inte den som kan och vill lägga upp den på bildtråden.
Tack snälla du!
Tusen tack alla för berömmet av overallen.Va glad jag blev.Har precis kommit hem från jobbet.Den va verkligen kul att sy.
Tack Gekko för hjälpen med huvan
Det blev jätte bra tillslut.Det stod helt still då men när du beskrev så blev det genast mycket lättare.
Sarahl
När jag gjorde overallen som finns i mitt galleri så vände jag den inte.Jag trädde den som den ska va och sydde inner fodret i arm och ben slutet förhand fast i kanten på mudden.Sen sydde jag fast dragkjedjan i både foder och yttertyg sammtidigt.Det va fruktansvärt pilligt för att få det snyggt med jag tråcklade först för att få det fint.Hoppas du förstod hur jag menade annars får du hojta.Lycka Till
Kaldorei
Jag köper mönsterpapper i tygaffären här och en rulle kostar 60kr.Vet inte riktigt hur mycket det är.Det är inte som papper heller utan nåt annat slags mjukt material.Jättebra!!
Aje08
Själv har jag inte fått min 744 än.Hon skulle ringa så fort den kom.Hoppas dom ringer idag eftersom jag är ledig.Blev lovad att den kommer dena vecka
Väntar verkligen!!
Hoppas det ordnar sej med din