Cirrus undrade vilken vagn jag håller på att klä om. Det är en Brio duo/combi (minns inte vilken som är vilken). Men det är en sittvagn med en lös liggdel som man stoppar i. Jag ska klä om allt. Min sambo blev förvånad igår när han förstod att jag höll på med sittdelen. Han trodde att jag bara skulle ta vissa delar. Men hur snyggt blir det?! Ja, ja, karlar...
Lilla Trollet, jag har försökt ha ordning på mina tyger. Jag har en hel garderob nu, så det är en del. En gång köpte jag jättebra plastbackar på ClasO, och sorterade, festtyger, inredningastyger, klädtyger, stuvar och så vidare. Men det höll inte så länge... Jag skulle vilja ha allt travat snyggt i min garderob, så att jag lätt kan se allt och hitta det man vill ha. som det är nu blir det alltid att jag river ut en massa och det ser direkt för#¤"% ut. Över mitt sybord har jag däremot hyfsad ordning med hyllor och genomskinliga plastbackar för alla sybehör. Jag ärvde en massa efter min farmor som var sömmerska. Vore kanske kul att fota våra syhörnor och visa hur vi har det?