Sytråden spinns vidare - vit tråd!
Corax och Happy hippo: fina paket! Jag såg era kommentarer i Hemlisbloggen så ni finns i listan nu!
Corax och Happy hippo: fina paket! Jag såg era kommentarer i Hemlisbloggen så ni finns i listan nu!
Pejgan och Carolina: hur kom ni på varandra då??? *nyfiken*
Har jag hittat på i min graviditetsdimma eller var det någon som gjort en ny blogglista? Jag kanske skulle lägga in den i TS?? Någon som har länken? Det känns som att med min hjärnkapacitet för tiden så är det nog bäst att skriva i min GB eller liknande. Om jag missar andra uppenbara grejer i tråden som är riktade till mig så fråga mig direkt eller nåt, jag är bara gravid för tiden och inte sådär tokpigg eller ens särskilt vaken. Nog med klagomål för idag. Jag har faktiskt en liten plan på att sy lite!
En fråga till alla ni som läser tråden. Jag har fått ett tips i min GB om att lägga in denna sida i trådstarten. www.hemmagjort.se/
Någon åsikt? Annars lägger jag in den och sybloggslistan ikväll! (tack Carolina!)
Madigan och alla andra som inte lagt in er i blogglistan, gör det! Alla lägger in sig själv och ju flera ju bättre eller hur?
Okej, då lägger jag in den Cirrus redan startat, och ett par sidor till
Botilda: jag kommer in på bloggersidor, sitter och uppdaterar Hemlislistan nu, så då lägger jag in dig också. Ser fram emot att få se i din blogg snart då!
Botilda, förresten, visst skrev jag fel på dig i listan förra gången? Minns vad som blev fel men nu har jag skrivit Tilde Textil, alltså det samma som finns i nicklistan.
minns INTE skall det stå F'låt spammandet!
Snyggt paket du fick Pejgan, jag har redan kommenterat i din blogg.