Inlägg från: charmmiss |Visa alla inlägg
  • charmmiss

Sytråden spinns vidare - vit tråd!

här kostar nålen oxå ca 70kr.
    Köpte jeanstråd igår 150m för 48kr, det var dyrt!!!
    Nästa gång köper jag nålen från SoS för 35kr och jeanstråd har de 500m för 30kr.

min syblogg www.senaste.se
  • charmmiss
    yrväder skrev 2007-11-29 16:55:48 följande:
    charmissha, man tjänar 20 kr på att köpa det från stoff och stil, även om man räknar in portot och bara beställer dom sakerna plus att man får ju mer tråd dessutom.
    haha, det stämmer, helt sjukt!
    problemet är att när man väl beställer så slutar det med mer än bara nål och tråd
  • charmmiss

det var någon som snacka om katt tyg tidigare, hitta detta på budera men det var tyvärr bara en stuvbit

• charmmiss

här var det luuuugnt. Vad gör alla ?
    själv har jag precis fixat klart hemlis paketet.
    Hur går det för er andra?

• charmmiss
    corax skrev 2007-11-30 23:35:06 följande:
    Jag är nog inte en av de första att skicka paketet, om vi säger så Tack för kattbilden charmmiss. Det var inte det jag var ute efter
    åh, vad spännande, då dimper det ner några paket nästa vecka, kul att få se vad andra får, kul att få oxå förstås. Funderade precis om jag skulle skicka eller vänta lite till, men om fler är på väg så.

synd att det inte var det tyget, eller tur, för jag gillade det inte ens
  • charmmiss
    Gummsan82 skrev 2007-12-01 01:21:07 följande:
    Kikade in i din blogg och kan meddela att det vita tyget med korallfärgade fjärilar som du fyndat på loppis har jag här hemma med. Fast då i form av ett själskydd och ett täcke som jag hade som bebis i början av 80-talet... kul å se det tyget!
    vad kul!
    Det är faktiskt två bäddset till vagn/vagga som jag fyndat, de var helt nya och jag fick båda för 20kr. Tycker det är så sött.
  • charmmiss
    corax skrev 2007-12-01 18:59:21 följande:
    Precis Gobli! Tack, då vet jag det! Fast då är det nog svårt att få tag på charmmiss, jag menade att jag har mycket kvar att fixa till mitt paket, så många andra hinner nog före
    ok, nu hänger jag med, var lite sent på kvällen så jag var lite seg (trög)
  • charmmiss
    LinSar skrev 2007-12-03 12:43:49 följande:
    Nu är jag verkligen sugen på att sy en sån Hoodie som många av er gjort.Såg Gekkos nu på hennes sida och den va verkligen fin.Har flera bekanta som ska ha bar nu framöver och skulle vilja ge dom en sån.Så nu undrar jag var jag kan få tag på mönstret till en sån.
    de flesta har nog knåpat ihop sitt eget mönster, vet att iaf gekko har gjort det och även jag.
Svar på tråden Sytråden spinns vidare - vit tråd!