Sytråden spinns vidare - vit tråd!
Naturvit: Du har inte varit till Åhlens?
Naturvit: Du har inte varit till Åhlens?
Har en gul vagn och jag har inte märkt nån större skillnad mot andra färger bortsett från rappsbaggar som dykt upp ibland!
Funkade inte så jag länkar istället http://www.amvina.se/skiphop/duoglam.aspx
För ett tag sedan så var det någon som länkade till en sida som hade rätt mycket fin mönstrad manchester eller om det var babycord, någon som vet vilken jag menar och som har länken? Orkar inte bläddra igenom sida efter sida eftersom jag inte vet exakt hur längesedan det var och det skrivs ju en del per dg här inne
Det står still, är det någon som kan svara på vad manchester heter på engelska?
Kunde jag kanske tänkt på eftersom det kallas babycord men men.. det kom jag inte på
För ett tag sedan (eller ganska längesedan) var det några som sydde små tygskor. Vad använde ni som sula? Har för mig att någon använde plastad frotte med baksidan utåt för att dom inte skulle bli halkiga men vad använde ni mer?
Apropå skötväska så sydde jag en sådan som man viker ut till min yngsta. Själva skötytan kan man ju ta bort och tvätta bara den men jag har knappt använnt den ändå eftersom man i princip måste vika ut hela väskan för att få tag i det som man packat i. Värdelöst enligt mig!