Kejsarsnitt i Göteborg?
ja tycker du ska prata snitt me en läkare berätta hur du känner och mår du kanske får beviljat snitt och slpper oroa dig resten av graviditeten! ring din barnmorska direkt!
lycka till
ja tycker du ska prata snitt me en läkare berätta hur du känner och mår du kanske får beviljat snitt och slpper oroa dig resten av graviditeten! ring din barnmorska direkt!
lycka till
ta upp de me henne direkt va bestämd! hon måste ta dig på allvar!annars byter du igen...eller kanske ringer till spec.förlossningen på östra och frågar vart man vänder sig om man vill ha ett snitt beviljat...
lycka till berätta gärna hur de går!
önskar dig all lycka.
va bestämd, du har bestämt dig och ingen kan övertala dig! man ska inte behöva må dåligt, de är din kropp.
och är det nått du vill fråga så fråga på, ja har fött både vaginalt och med snitt!!!
ja födde min första tjej vaginalt sen fick ja tvillingar och dom låg fel fick inte föda vaginalt därför blev de planerat snitt
under själva förlossningen så gick ju de bra nervöst såklart tyckte de jobbigaste va tiden efter, de gjorde ont att kissa, sitta, blödde mycke osv...
själva snittet känndes inte, men känslan av att de är nån som gräver i magen va riktigt obehaglig men de går ju så fort , tidewn efter va ju de bästa, de jobbigaste va att de gjorde ont i snittet när man hostade...ja blödde knappt, och aalt va nästan som vanligt..
väntar ju tvillingar igen nu och ja vill redan nu få snitt..
men jag är glad att jag har fött vaginalt iaf 1 gång..de är en sån otrolig häftig upplevelse..
hoppas nu inte att ja skrämde dig me nått