Kejsarsnitt i Göteborg?
Hej! är det nån som vet om man kan välja att få kejsarsnitt i Göteborg? Ja är i v34 å är ordentligt rädd..
Hej! är det nån som vet om man kan välja att få kejsarsnitt i Göteborg? Ja är i v34 å är ordentligt rädd..
ja går å pratar me en psykolog på MVC om just detta men ja vet inte om ja tycker att det hjälper/hjälpt! Å nu börjar förlossningen närma sig me stormsteg! Hur får ja tag på en Doula å va kostar det? tack för era svar!
solrosen00: Å tack.. Jo ja har just bytt BM (min förra flyttade så denna har hja bara haft en gång förut).. Men det verkar inte riktigt som de tar mig på allvar å ja e riktigt rädd att ja inte ska fixa det!
glömde skriva att ja ska till BM idag..
solrosen00: Tack igen! det e skönt att prata me nån som fårstår va ja pratar om.. Jo ja ska göra det idag..
å va gullig du e! Vad tyckte du kändes bäst?
näe ja e inte mer rädd än vanligt.. ibland så bleknar rädslan lite men det finns alltid i bakhuvudet å när det kommer över mig så blir ja livrädd! Sen finns det ju trevliga släktingar å vänner som har berättat om deras skräck förlossningar ( men det gör ju inte saken bättre precis )..
grattis till de bägge i magen förresten! va spännande me tvp till!
milesdavis: jasså e det inte försent å höra av sig till aurora nu då? Ja e ju snart i v38?? Fast tack för tippset..
lillalivet: ja går å pratar me en psykolog om detta problem på MVC men det e igentligen INGEN som har pratat me mig om aurora!! Så nu vet ja inte va som händer, börjar bli mer å mer orolig.. Tack för att du e arg..