Inlägg från: Bonusmårten |Visa alla inlägg
  • Bonusmårten

Football manager

klart vi fattar!!
    hur går det för dig, vad lirar du nu??

• Bonusmårten

det går okej för mig, lirar nu med bolton, digard är nyss inhanlad, dos santos på lån...annars ordinarie trupp, ligger 10:a efter 25matcher. längesedan jag spela, så det e kul atta vara igång. men shit vad jag längtar till nya...snart dax ju!!!
    hur går det för dig??

• Bonusmårten

naj hat inte testat, vill spara på det karamellen till det kommer i affären!!!
    atletico har en bra lag, så du ska nog gå långt!
    har du haft Alex (brassen som lirar i fenerbache? sjukt bra playmaker!! tips

• Bonusmårten

javisst!!! 08 är installerat och klart. har precis börjat pilla med det....ser mycket lovande ut!!

• Bonusmårten

spelar med pool, går lite si och så där. känns som det e svårare 08? nya talanger: Breno...underbarn fårn brasilien, Wiljanum..(osäker stavning holländare)en del i reservlaget är riktigt grymma.
    själv, vem kör du? hittar något intressant??

• Bonusmårten

Fan va najs Emiliaspappa...välkommen i klubben.

• Bonusmårten

Wijlandum tror jag han heter (ung holländare) utvecklas otroligt mycket om han får chans i a-laget.

haha, ja det är verkligen en drog, som behöver intas dagligen!! bir aldrig trött på spelet. det är väl den egna manager drömmer som man lever ut...tror jag.
    ser fram emot diskutera vidare!
    ciao

• Bonusmårten

gytt med nya "anhängare"
    själv är det liverpool som gäller...kom 2:a första, nu ärndra säs...obesegrad efter 9 matcher.
    talangtips någon??

Svar på tråden Football manager