Football manager
denna för är stängd så jag tänkte att vi öppnar en ny direkt då! så vi kan fortsätta att snacka lite!
denna för är stängd så jag tänkte att vi öppnar en ny direkt då! så vi kan fortsätta att snacka lite!
shit vad fel det blev i "meningen" , men hoppas ni fattar ändå ;-D
klart vi fattar!!
hur går det för dig, vad lirar du nu??
spela rmed madrid (atletico) samt köpenhamn och det går bra som fan!!!!!
själv då?
Grym tråd :)
Jag lirar med Leeds 3:e säsongen.
Krigar på övre halvan !
Ngn som har nå tips på ngn bra billig lirare man kan investera då? Gärna mittback eller offensiv mittfällt!
kan ju skriva hur många bra spelare som helst till dig känns det som! jag gillar om man vill ha billiga så funkar dessa mittfältarna sjukt bra! - mokoena, leremi, di maria, chansa, alejandro gomes, guarin(def, cm ruskigt bra) , digard(nya vieira), benedict, vecchio,
backar - riise jon anders, nyman, raldes,
men jag har ju fler namn men dem kostar lite extra $
men spelets bästa målvakt är nog fan LIBIS ARENAS sjukt sinnes bra är han men han kostar 200 miljoner (har ej fått han för mindre trots att man köper han direkt)
har du inga bra namn? mårten hur går det för dig?
???????????????????????*puff*
det går okej för mig, lirar nu med bolton, digard är nyss inhanlad, dos santos på lån...annars ordinarie trupp, ligger 10:a efter 25matcher. längesedan jag spela, så det e kul atta vara igång. men shit vad jag längtar till nya...snart dax ju!!!
hur går det för dig??
det går fint för mig, slåss i toppen med valencia, real madrid och barcelona, jag är atletico madrid, har ett roligt och fungerande lag! japp det nya längtar man tills! har du laddat hem demot och testat? jag har iaf ej gjort det för man kan ju bara lira en halv ses och då väntar jag hellre
naj hat inte testat, vill spara på det karamellen till det kommer i affären!!!
atletico har en bra lag, så du ska nog gå långt!
har du haft Alex (brassen som lirar i fenerbache? sjukt bra playmaker!! tips