Hjälpte Aurora BM dig någonting?
Ska träffa en Aurora barnmorska nästa vecka och undrar vad ni av egen erfarenhet av Aurora fick ut av mötena/mötet? Hjälpte det? Och hur kan hon hjälpa mig?
Ska träffa en Aurora barnmorska nästa vecka och undrar vad ni av egen erfarenhet av Aurora fick ut av mötena/mötet? Hjälpte det? Och hur kan hon hjälpa mig?
för mig hjälpte det jättemycket. Men kanske för att jag blivit så rädd att när jag var där satt jag nästan bara och skakade och grät och fick inte ur mig så mycket... räddare än vad jag själv visste...
Åh jag ska gå i Uppsala!
Nån som har gått där????
Och visst ni kan svara genom att inboxa mej me om ni vill =)
Jag går i Uppsala.
Ingegerd som är med i tv3:s Sjukhuset är en av Aurorabm där. Går inte hos henne men hon verkar jättebra efter vad man sett av en färlossning i programmet.
Loly: Alltså både en Aurora BM o kändis! =)
Ja ja är det bra i Uppsala då?
Jag ringde och de sa att man går dit först i vecka 27 ungefär...
Sååå långt kvar för mej...
Men jag hoppas på mitt liv för att de är BRA!
Jag går inte hos henne men hos samma som under förra graviditeten. Jag tycker det är jättebra men det kräver lite av en för att det ska bli bra (som med all samtalsbehandling). Jag förebereder varje samtal genom att tänka igenom vad jag vill ha sagt och eventuellt skriva stolpar för det är lätt att man glömmer eller kommer av sig när man väl är där. (Det kanske bara gäller mig, vad vet jag.)
Loly: Jag kommer ju ha 1 ller 2 barn med mej hoppas det fungerar bra iallafall =)
Bestämmer man innan liksom vad man ska prata om?
Superbra TIPS att skriva stolpar - ska jag absolut göra!!!
Hur många gånger/ofta går man?
Och gör man mer än att prata?
/Frågvis eller vaddå??!!
Man går så många gånger man behöver. Man får en egen visning om man vill av förlossningsavdelningen och operationsavdelningen ifall man ska snittas.