• Lanson

Hjälpte Aurora BM dig någonting?

Ska träffa en Aurora barnmorska nästa vecka och undrar vad ni av egen erfarenhet av Aurora fick ut av mötena/mötet? Hjälpte det? Och hur kan hon hjälpa mig?

19 Januari 2008
  • Svar på tråden Hjälpte Aurora BM dig någonting?
  • Lanson
    Kajsan skrev 2007-09-28 17:17:45 följande:
    Oh ja! det hjälpte mig, vad är det du söker hjälp för?
    Är förlossningsrädd derför ska jag träffa en Aurora BM
    19 Januari 2008
  • Lanson
    Kajsan skrev 2007-09-28 17:57:02 följande:
    Ok, ja det finns ju många anledningar till att träffa en BM på en Auroramottagning.Därför jag undrade.
    Okej. Jag är mest rädd för smärtan och väldigt nålrädd även fast jag bestämmt mig för att ta EDAN, så jag måste få prata med någon "kunnig" och få ur mig allt och få hjälp att hantera alla kännslor och rädslor.
    19 Januari 2008
  • Lanson
    Kajsan skrev 2007-09-28 18:02:28 följande:
    I vilken stad ska du gå?Jag tyckte att det var helt ovärderligt, jag hade världens bästa BM.
    I Motala. Jag hoppas verkligen att hon är en bra Aurora BM och inte någon som de flesta ovan skrivit om, att dom blev bara ännu räddare. Usch nu blev jag så nervös för att hon ska förvärra läget och inte förstå. Vilken stad var du i?
    19 Januari 2008
  • Lanson
    honky tonk blues skrev 2007-09-29 10:56:33 följande:
    Hum..jag går i motala också.. man får väl inte nämna namn, men det finns endel där som jag inte vill gå till igen.. hoppas du får en bra..
    Du får gärna skriva i Inboxen vem/vilka som inte var bra och varför. Skulle vara jätte snällt om du ville göra det.
    19 Januari 2008
Svar på tråden Hjälpte Aurora BM dig någonting?