Inlägg från: buffybus |Visa alla inlägg
  • buffybus

Är det egoistiskt att begå självmord? (Läs TS)

jag tycker det är en liten feg utväg...man får ta tag i sina problem...allting går om man VILL... speciellt om man har familj med...då e man inte ensam..då har man dem med..så det borde ju peppa en lite till att vilja finnas...

men så tycker jag..

• buffybus

förresten..när min syster gick på högstadiet försökte hon ta livet av sig typ 3ggr... lyckades aldrig för hon tänkte att dem jävlarna inte skulle vinna... (mobbning)

men som tur är så blev det mycket bättre och hon finns fortf med otroligt mycket bättre självförtoende...!!! är så glad att hon finns...

• buffybus

jo klart det är mycket mer ego att köra rattfull o sånt...riktigt jävla ego är det..

men jag skrev som JAG tyckte...och jag tycker att det är en feg utväg helt enkelt...speciellt om man har familj... visst valet är ens eget o ingen kan styra det..men tycker ändå det...

• buffybus

varför skulle det va det bästa för barnen att mamman skjuter sig...? förstår nog inte...

tycker nog fortf det är ego..för det är en lätt utväg...
    men detta är väl FÖR djupa diskutioner för mig antar jag...

• buffybus

oki..men det verkar va FÖR djup diskution för mig.. kan inte svara på det...

denna mamman skulle va otroligt otroligt sjuk i huvet...ett barn behöver ju alltid en mamma..men som sagt detta är mycket mer än jag själv kan förstå...

Svar på tråden Är det egoistiskt att begå självmord? (Läs TS)