*Jag tror att jag helt enkelt fick "överdos"
Soon2bemotherof4 skrev 2013-04-18 09:08:32 följande:
Andromacke och Sisley, jag var med om något liknande här om dagen när jag födde mitt fjärde barn... Grejen är att jag har fött två av mina tidigare barn med enbart lustgas, utan problem. Den här gången "slog det runt från början". Trots att jag var helt klar i huvudet så befann jag mig samtidigt i ett rum där jag förde en konversation med "dem". De utsatte mig för "prövningar" och hela förlossningen var ett rent helvete där "de" bl.a. sade till mig att jag måste berätta för min man att jag skulle dö nu (och det var precis i början) och jag grät och berättade för min man vad "de" tvingade mig att säga... Stackars honom! Ja sedan följde 5-6 timmar av "test" panik och ångest. TUR att det var mitt fjärde och sista barn, för jag skulle ALDRIG utsätta mig för detta igen... Det var det vidrigaste jag varit med om i hela mitt liv. Nära döden upplevelse utan att ha varit nära att dö. Jag har aldrig knarkat och har ingen sinnessjukdom i släkten... Det här var... Galet. Helt klar i huvudet samtidigt som jag befann mig i en annan "dimension". Jag tror inte ens på sånt! Nåväl, både jag och min dotter överlevde, och hon föddes till radiotonerna av "Tell the world Im here". Den lyckan jag då kände var banne mig obetalbar!