• Anonym (killeundra)

String efter 30?

Ja är kille! *GivetVis*
    Undrar: Tjejer/Kvinnor: String efter 30, eller ej?
    Har Du det, eller ej?
    Själv tycker jag det ser sexigt ut, men det är kanske ute?

Skriv gärna i detalj vad just Du har, och vad Du tycker.... //Nyfiken kille
  • Svar på tråden String efter 30?
  • Anonym (Cissi)
    Anonym (Snart 30år) skrev 2023-06-15 20:34:36 följande:
    Rumpan går ju att träna så den ska jag ta hand om och hoppas att du också tar hand om din rumpa för då kan vi ju ha string tills vi flyttar in på hemmet😀  
    Jag tar gott hand om min och bär stolt string både under kläder och på stranden.

Om vi inte ses under solen i sommar ser jag fram emot lite string-snack tillsammans på hemmet jag med Solig
  • Anonym (Snart 30år)
    Anonym (Cissi) skrev 2023-06-15 20:39:49 följande:
    Jag tar gott hand om min och bär stolt string både under kläder och på stranden.

Om vi inte ses under solen i sommar ser jag fram emot lite string-snack tillsammans på hemmet jag med Solig
    Det låter ju toppen att du också tar hand om din rumpa. Jag bär inte string på stranden för det är jag för blyg att göra. 
    Om du bor mellersta Sverige då är det ju inte helt omöjligt att vi kan ses under solen i sommar🌞   
  • Anonym (Cissi)
    Anonym (Snart 30år) skrev 2023-06-15 20:59:33 följande:
    Det låter ju toppen att du också tar hand om din rumpa. Jag bär inte string på stranden för det är jag för blyg att göra. 
    Om du bor mellersta Sverige då är det ju inte helt omöjligt att vi kan ses under solen i sommar🌞   
    Solig Det skulle ju vara najs! Solig

Tror du skulle bli hookad om du provade på stranden - det är ju väldigt vanligt numera. Släpper fram solen fint och ger snygga tanlines, men du gör såklart det du är bekväm med.
  • Anonym (Mattias)
    Anonym (Cissi) skrev 2023-06-15 20:39:49 följande:

Vad tycker du mest om med din rumpa? Glad
  • Anonym (Cissi)
    Anonym (Mattias) skrev 2023-06-15 23:24:59 följande:
    Vad tycker du mest om med din rumpa? Glad
    Snygg att se på & skön att leka med 
  • Anonym (50-åriga damen)
    Anonym (Tarzan) skrev 2023-06-14 21:25:24 följande:

Max 25 år om hon ska ha string!

Det var det dummaste jag hört!
  • Samsam111

Min fru är över 30 och hoppas att hon kommer fortsätta bära string i många år framöver!

• Anonym (Tarzan)
    Anonym (50-åriga damen) skrev 2023-06-16 06:01:30 följande:
    Det var det dummaste jag hört!
    Tycker jag också.
  • Anonym (Engelska)

Ku vara nice, om vi kunde se några av de snygga rumpa med string Cool
    Alla åldrar 

• Anonym (Åldersmobbing)
    Anonym (Engelska) skrev 2023-06-16 07:00:19 följande:

Ku vara nice, om vi kunde se några av de snygga rumpa med string Cool
    Alla åldrar 

Eller så kan man diskutera sin röv med ord istället för att lägga upp bilder på den för män som är omedvetna om att internet är fyllt av gratisporr de kan titta på istället.
Svar på tråden String efter 30?