Inlägg från: Anonym (Mattias) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Mattias)

String efter 30?

Anonym skrev 2007-09-17 08:50:55 följande:

Är väl för ung för att svara, men gör det ändå. Är 22 år och använder string i bland(mest på sommaren faktiskt är skönare då med string svalare ,tycker det blir väldigt varmt med vanliga trosor eller hot pants.(Min sambo älskar när jag gör det)Fast han tycker även att korta spets hot pants är sexigt.
    Men ska man vara fin och ha tighta byxor på sig använder i alla fall jag string(inte särskilt vackert med en tjock troskant som syns igenom)
    Men string är nog faktiskt inte jätte inne längre. Fast jag tror ändå aldrig att det kan bli heltute heller. Vilken kille tänder inte på en tjej i string?

22-åringar i tighta byxor är härligt :)
  • Anonym (Mattias)

Inte för att det är avgörande men träffade en 47-årig kvinna ett tag. Hon hade en underbar rumpa och det var en fröjd att hon alltid hade string :).

• Anonym (Mattias)
    Anonym (Ofta string) skrev 2023-06-14 20:08:47 följande:
    Jag är 45 och använder string ofta, typ 6 dagar i veckan. Jag tränar och har en ok rumpa
    Låter trevligt :)..
  • Anonym (Mattias)
    Anonym (50+) skrev 2023-06-14 20:46:21 följande:

Fattar inte folk här som skriver att string skaver! Är era string gjorda av ståltråd eller? Troligen har ni haft fel storlek. Det är ju mycket mjukare än det mjukaste toapapperet. Och själva stringent är ju smalare än 1 cm. Har haft i över 30 år och tänker inte sluta med det. Och hur kan det vara ute som så många skriver, när det säljs i näst intill alla underkläder avdelningar!?
    Fattar inte folk som har vanliga trosor, hipsters, you name it, som ligger ihop skrynklade i röven! det om något skaver! Dom flesta andra trosor har dessutom en söm i bak på trosan - det skaver isf mer.
    Men som någon här skrev, fritt fram för alla att ha vad dom vill! men att komma med lama bortförklaringar bara för man ogillar string är löjligt!
    Ser både yngre och äldre i omklädningsrummet på jobbet som har string.
    Men antar att det kan vara så också att har man platt rumpa/inga former så skaver det.
    Och nej! det blir inte bajs på string om man torkar sig när man går på toa!!

Så du har en putig och rund rumpa med andra ord ;)
  • Anonym (Mattias)
    Anonym (Cissi) skrev 2023-06-15 20:39:49 följande:
    Jag tar gott hand om min och bär stolt string både under kläder och på stranden.

Om vi inte ses under solen i sommar ser jag fram emot lite string-snack tillsammans på hemmet jag med Solig
    Vad tycker du mest om med din rumpa? Glad
  • Anonym (Mattias)
    Anonym (Absolut) skrev 2024-03-14 08:20:26 följande:

Jag är 48 år nu och har ofta stringtrosor. Gillar över lag att ha sexiga underkläder och har inga planer på att sluta med det. 

Träffade ett tag en kvinna i din ålder med skitläcker rumpa. Älskade att se den i string :).
Svar på tråden String efter 30?