Fyller någon/några i din familj år på samma dag?

Och dom flesta tycker det är så "häftigt" att vi fyller år på samma dag!
Det är oxå flera i min sambos släkt som delar födelsedagar!
Min pappa och farfar fyller samma dag.
båda mina ex föräldrar fyllde år samma dag =)
Min son är född på morfars 90-års dag. (om han hade levt)
Min syster och pappa samma dag..
min man och jag.... tänkte att barnen skulle få det lätt
Båda mina söner fyller år på samma dag. Båda är födda en ons, den ena 7 på morgonen den andra 7 på kvällen, men 6 år mellan dem.
Den ena 2 v för tidigt, den andra 1 v över tiden. Den ena skulle haft en tvilling.
Jag och min halvbror är födda på samma dag och det är 8 år mellan oss.
Min tvilling bror och jag däremot är inte födda på samma dag. Men vi är skrivna på samma datum.
Min yngsta dotter fyller år på samma datum som min moster och de fyller 2 dagar efter min mor.
Lite OT men också ett sammanträffande av datum och med tvillingar.
Min tvillingbrors son fyller år på en annan av mina mostrars dödsdatum, som även var min morfar och mormors vigseldatum.
Min halvbror och fru fick tvillingar 25 dgr efter att jag skulle haft mina tvillingar.
Vår farfar hade en tvillingbror.
Min storebror och min storasyster är födda samma dag olika år. Jag och min kusin fyller också samma dag.
Röstade annat. Mina tremänningar (syskon) fyller år ¨på samma dag trots 4 år emellan. Min mamma och min kusin fyller år på samma dag. Men inte inom den närmsta familjen nej
Däremot var min dotter beräknad på min födelsedag Men hon kom 8 dagar för tidigt
Nej, men nästan.
Det skiljer 1 vecka mellan min man o vår dotter.
Två av mina syskon fyller på samma dag. Min man och min systers man fyller på samma dag, som även var vår morfars födelsedag.
Min sambo och hans syster fyller på samma dag fast det är tre år mellan. Min svärmor samt min farmor