Fyller någon/några i din familj år på samma dag?
![](https://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-wink.gif)
Och dom flesta tycker det är så "häftigt" att vi fyller år på samma dag!
Det är oxå flera i min sambos släkt som delar födelsedagar!
Min mamma och min dotter delar födelsedag.
det är lite coolt att man lyckas pricka in
våran dotter var enligt första beräkningen beräknad 10 september! dagen innen oss:P men enligt ul var hon beräknad 8 augusti! dte var en lättnad! men hon tittade inte ut försän 15 augusti! ville verkligen att loppan skulle få en "egen" födelsedag!
nu törs vi inte öppna bebis verkstaden försän efter jul:P
Annat: Jag och min sambos pappa fyller år samma dag.
Min bror fyller år den 3:e och jag den 5:e så vi har alltid firats samma dag också.
jag har tre döttrar som fyller år på samma dag. det ni!
Annat. Vi har flera i släkten som är födda den 16:e, fast olika månader. Mina söner, mammas sambo, bonussyrran, min svåger.
Ja jag och en i familjen fyller år samma dag, det är ingen höjdare när man blir äldre då kan man inte fira samma dag samtidigt längre
det var bra prickat in! var med om tvillingar som var födda på varsin dag..då började alla omkring att diskutera tvillingar, nån var med om et par som blev född på 1900talet, och en på 2000 talet..
Jag och min sambo fyller 17 oktober och vår son var beräknad till den 15:e. Vi blev också glada att han stannade lite extra och föddes den 21:e.
Tycker förresten inte alls att det är kul att fylla samma dag som min sambo, hade helst velat ha en egen dag...
Grattis i förskott!!!
Hade ju kunnat valt annat också.
Flera i familjen som fyller den 10:e fast i olika månader: Min sambo, min mamma, min dotter, min lillebror, min sambo, sambons mamma och sambons son..som jag vet såhär på rak arm.
Majoriteten av den nära släkten fyller i februari....