Inlägg från: LindasViggo06 |Visa alla inlägg
  • LindasViggo06

Fler som använder receptbelagda krämer (eller tabletter. ) mot akne??

ohhh hoppas det :) ...undra hur fort man börjar se resultat??
    Jag har faktiskt fått två finnar till :( efter att jag börjat behandla, man ba´jaaaaaaa!! :( ...typ hehe

• LindasViggo06

förstår dig precis hur du känner em84, jag har börjat klena in differin i fäjset och nu ploppar det upp massa skit i ansiktet på mig, frusterande!! gå ut e inte aktuellt direkt :(

• LindasViggo06

Finnar av alkohol, å f*n! kan man få det??

• LindasViggo06

Hehe ok.. sant, en brukar ju faktiskt vara lite slarvig med att tvätta av sminket efter ett partaj :) vilket brukar resultera i finnar :(

• LindasViggo06

I aftonbladet så skriver dom om de receptfria medlen man kan köpa på apoteket. Att dom e minst lika bra som de som e dyra.. Att man också ska unvika salongerna där man mer el mindre blir lurad på pengar.

• LindasViggo06

glycolic peels *lägga på minnet* :) vad är det för något då? och vart köper man det??

• LindasViggo06

Alltså nu har jag använt differin i snart två veckor, märker ingen skillnad förutom att jag e snustorr i fejjan!! stramar ju när jag ler, inge skönt. man vill ju smörja in med något, känner för å doppa hela ansiktet i barnolja, hur tror ni huden reagerar då? någon lotion vågar jag inte använda för då får jag väl finnar utav den :(

• LindasViggo06

hepp fick ingen information om att trappa upp ,inser nu att den läkarn jag fick inte varså "bra" :( ska börja smörja in varannandag iställe...

• LindasViggo06

alltså jag tykcer inte Differin funkar! får ju nya finnar ändå! störande..JA!

• LindasViggo06

har använt det i två veckor, kanske inte ska måla fan på väggen än då ...

• LindasViggo06

Blir inget bättre här heller :(

• LindasViggo06

Momento: Jag upplever det likadant, jag använder också differin, men som du säger att det dyker ju upp nya ändå, så det känns ju lixom lite...meningslöst det här kletandet :(

• LindasViggo06

Differin hjälper ju inte ett skit :( Är SÅ besviken! har använt det i över tre veckor nu, men de bara ploppar upp finnr hit och dit!!

• LindasViggo06

jag fick besvär i vuxen ålder, jag sökte hjälp genom vårdcentralen och blev dåligt bemött, de sa "Du har acne" " det är en sjukdom" "Finns ingen hjälp el botemedel mot det"

Svar på tråden Fler som använder receptbelagda krämer (eller tabletter. ) mot akne??