• Frosk

Fler som använder receptbelagda krämer (eller tabletter. ) mot akne??

Hej! Jag har läst i den här tråden ett tag nu och ville säga hej. Jag har inte vågat söka hjälp för mina problem ännu, men funderar på om jag kanske ska göra det. Jag tycker bara att sånt är så läskigt så jag tar aldrig upp luren och fixar hjälp Jag har inte problem med "vanliga" finnar utan jag får istället bara nån åt gången men då kommer det som en stor böld och jag vill inte gå ut på en vecka. Är det nån mer som har det så?

• Frosk

Tänkte höra vart ni har vänt er för att få hjälp och hur ni har blivit bemötta. Och är det någon mer som inte lidit av acne alltid utan fått besvären vid vuxen ålder?

• Frosk

Vad skönt att man inte är ensam. Jag drar mig så för att söka hjälp, men såhär vill jag inte heller ha det. Just nu är det en "finnperiod" och då lider jag som bara den, men så kan det plötsligt försvinna och hålla sig borta i flera månader och sen komma tillbaka igen. Jag fattar inte! Och det är ju bara stora bölder som verkar komma inifrån på nåt konstigt sätt också

• Frosk

Nu har läst och letat en massa info på nätet. Har kommit fram till att jag borde ha den typen som behandlas med nån typ av antibiotika. såg att nån fått Ery-Max tex. Finns det nåt alternativ till erymax? nåt som man kan äta trots att man jobbar på att skaffa barn. Och kanman verkligen hålla på att äta sånt hela tiden eller tar man det bara när man behöver?

Jag har också kommit fram till att jag SKA söka hjälp! Tänkte ringa i veckan, men tycker det är skiiitjobbigt.

• Frosk

Men gud, klart man försöker gömma sina monster i ansiktet så gott det går innan man kliver utanför dörren. När det är som värst går jag inte ens ut. Tackar nej till fester och sånt för man ser ut som fan Så ska man inte behöva ha det.

Svar på tråden Fler som använder receptbelagda krämer (eller tabletter. ) mot akne??