Fler som använder receptbelagda krämer (eller tabletter. ) mot akne??
Aha, här passar nog jag in (fast det borde eg inte göra mig glad). Men som någon skrev oven, hoppet håller en uppe, så jag hoppas att någon här kanske känner till något preparat som jag inte prövat och som faktiskt fungerar.
Jag började få mycket finnar och onda sådana när jag var lite över 20. Sedan dess har jag provat allt, tror jag. Jag började med Tetracyklin och gick sedan vidare till Roacutan. Tetracyklin hjälpte först men sedan kom allt tillbaka igen. Roacutan hjälpte också först men sen har det kommit tillbaka igen.
I 14 år har jag behandlat utan nå't större resultat, det har eg bara kostat en förbannat massa pengar...
Efter dessa kurer har jag fått Tetralysal, differin, skinoren, dalacin osv. Ingen hjälper. Det enda som faktiskt fungerar på mig är att vara gravid. Då är min hy helt fantstisk. Fast det håller ju inte att vara på smällen jämt .
Vad är er-max, har inte hört talas om tidigare? Och vad är det Aftonbladet skriver, fri från finnar för bara 47 Jesu, inte bara receptfritt och billigt utan helt finn-fri - berätta om detta mirakelmedel...