Fler som använder receptbelagda krämer (eller tabletter. ) mot akne??
Jag vet inte vad som räknas till acne och vad som bara är jäkligt irriterande finnar som bara ploppar upp som svampar.
Kan säga att problem området är om man drar en linje från näsvingen över till örsnibben. Under den linjen får jag ALLTID plitor och bölder.
Går ända ner över halsen.
Och jag kan inte låta bli att klämma heller. Och har man gjort detta i .. hmm.. 15 år så har det blivit lite ärr här och där.
Sen har jag problem med pigmentfläckar efter graviditeten, så ärren har liksom inte blivit finare heller.
Jag har plöjt så mycket krämer och rengöringsprodukter, men inget som jag känt, wow!!
Köpte på ellos för 2 månader sedan.. Proactive serien. Den funkade rätt ok. Mycket av det värsta försvann. Men fortfarande förstorade porer och plitor som inte ville lämna mig ifred.
Nu impulshandlade jag precis på apoteket - Basiron 5% och något i vichy serien. Grön flaska och dagcreme som var på erbjudande.
Jag har oxå lagt ner det här med flytande foundation. Kör med isadoras mineral foundation i puderform. Helt grymt. Känner mig inte alls lika fet o äcklig som annars