Inlägg från: Anonym (inte säker) |Visa alla inlägg
  • Anonym (inte säker)

Clearblue - syns det ett SVAGT streck även om man inte är gravid?

Jo, som jag skrev i rubriken: Någon som varit med om att det syns ett SVAGT streck även om man inte är gravid? Man kan liksom se vart det andra strecket "ska vara"- som min man sa...men det är så väldigt svagt.

Testade år helsicke för tidigt egentligen. En vecka kvar till mensen ska komma, men det känns som det hände nåt senast .

Hade ju inte tänkt tillverka syskon än...men guuud va kul om det bara råkat bli ett!

• Svar på tråden Clearblue - syns det ett SVAGT streck även om man inte är gravid?
  • Anonym (inte säker)

Haha...jaså det är så. Vet inte om jag ska bli lättad eller lessen...

Den här gången är det ju inte som förra. Då ville man ju med "hela sitt väsen" se ett streck...

Nån mer som "sett streck" fastän det var ett minus?

• Anonym (inte säker)

Millis är jag: ..så det är ovanligt på CB-testen?

Oh my God! Nu pirrar det i hela kroppen igen....*flabb*....skulle egentligen försökt sova en stund nu när sonen sover, men det går ju INTE nu!

• Anonym (inte säker)

Hm...tack för era svar.

Har suttit o räknat lite här.
    Rent tekniskt så borde jag inte kunna se nåt än eftersom ägget fäster 7-10 dagar efter ägglossning.

7 dar..det är i idag det...om jag nu hade ägglossning när jag tror.

-men...förra gången såg jag ett TYDLIGT plus 6 dagar innan BIM.
    Det är om 7-8 dagar det...

• Anonym (inte säker)

Ja,ja...vi får väl se om några dagar.

Har haft molvärk sen i torsdags, men det kan ju naturligtvis vara nåt annat...

• Anonym (inte säker)

Malmöflicka: Jodå. ÄL kan jag ha haft tidigare...men sex är jag säker på att det var när det var .

Nu ställer jag "officiellt" in mig på att det INTE är nåt

Svar på tråden Clearblue - syns det ett SVAGT streck även om man inte är gravid?