Inlägg från: 5barnsmamman |Visa alla inlägg
  • 5barnsmamman

Clearblue - syns det ett SVAGT streck även om man inte är gravid?

Hej
    de säger att är det ett + oavsett hur starkt så är det positivt!
    Särskilt meb CB testet, det är det bästa!
    För att det blir ett svagt streck beror ju bara på att det är tidigt, att inte hormonet blivit så starkt ännu. Men vänta några dagar och gör ett till så ska du se att det blir tydligare..
    Så jag tror nog att det är på sin plats att säga Grattis!

Stolt mor till fyra
  • 5barnsmamman

Långsammare: Man kan se en antydan till var strecket ska vara utan att man är gravid. Har läst om det några gånger här på Fl. Vänta några dagar och ta ett nytt test för att vara säker. Lycka till! Det är högst ovanligt med spökstreck på CB testen! Det är de lite biligare testen som det kan bli så på.

Stolt mor till fyra
  • 5barnsmamman
    Anonym (inte säker) skrev 2007-09-08 09:55:55 följande:
    Millis är jag: ..så det är ovanligt på CB-testen?Oh my God! Nu pirrar det i hela kroppen igen....*flabb*....skulle egentligen försökt sova en stund nu när sonen sover, men det går ju INTE nu!
    Min BM sa till mig då jag hade testat tidigt och va osäker, att har man använt CB testet så är det mycket ovanligt att det ser positvit när det inte är det!
    MEN jag kan ju självklart inte garantera det, men det var så hon sa.
    Och mina 7 test har varit korrekta, 5 av dem har haft ett jätte jätte svagt streck!
    Så jag håller med långammare, hoppas för din skull att det är korrekt!!
    Kram
    Stolt mor till fyra
Svar på tråden Clearblue - syns det ett SVAGT streck även om man inte är gravid?