• Mrs CL

Ni oförklarligt barnlösa som försökt över 2 år..

4 år och inte ett enda +.
    Utredningens resultat = oförklarligt

Har regelbunden men och ägglossning, men ändå vill det sig inte.
    Är orolig över att de kanske inte vill fastna eller att det inte sker någon celldelning.

IVF planeras till vintern, men det känns såååå långt borta.

Efter den sista inseminationen mår jag inte helt bra fysiskt då jag vet att det bara är IVF kvar.

• Mrs CL

Missne
    Vi har gjort 3 inseminationer på SH. Fler tycker de inte att man ska göra eftersom att om det inte funkar med 3 st så funkar det troligtvis inte.

Vart kommer ni att göra era IVF? Jag själv har ännu inte beslutat mig för någon klinik då senaste inseminationen misslyckades i förra veckan. Just nu letar jag efter info, så ni får gärna berätta om era erfarenheter.

• Mrs CL

msnorrlnad

Jag läste om incidenten på S:T Göran.
    För mig hände något liknande, nämligen att min utredning försvann i posten när min gyn skulle skicka dem till SH. Säger hon i alla fall, men hon kan ju lika väl ha glömt skicka dem. Känns inte kul i alla fall. Hade nämligen räknat med att det kunde ta ca 2-3 mån innan man fick en tid hos SH, men då det gått nästan 2 mån så ringde jag dem o fick reda på att inget om mig hade kommit till dem. Känns surt då det är 2 mån som gått förlorat (kort tid, men lång när man vill ha barn)

Svar på tråden Ni oförklarligt barnlösa som försökt över 2 år..