• Micki

Ni oförklarligt barnlösa som försökt över 2 år..

Jag och min man har försökt ca 2 år att få en liten.
    Vi har hunnit göra 4 IVF,en ledde till graviditet men slutade i tidigt MF. En spontan graviditet mitt emellan som sluatde i MF i v6.

Hur får man ork att gå vidare?
    Känner mig så ledsen för detta och ensam,jag vet att jag inte är ensam om det (på gott och ont). Men inga i min bekantskapskrets har detta problemet.

Hur gör ni för att orka med? Och fortfarande hoppas?

• Svar på tråden Ni oförklarligt barnlösa som försökt över 2 år..
  • Micki

Jag vet att jag inte är ensam..,vet inte om det gör det bättre egentligen.. Jag håller med dig OM man bara VISSTE,men man kanske håller på och kämpar hur många år som helst,och det kankse inte blir ändå... Förlåt,inte meningen att dra med dig ner i "tyck-synd-om-mig-träsket".. Kram.

• Micki

Önskar er alla här (och mig själv) lycka till!!

Kramar från mig.

• Micki

msnorrland-Håller tummarna för att det ska funka för er denna gången!!

Håller med dig,det hade nog varit bättre att veta vad det är som gör att det inte funkar.

Kram.

• Micki

Nja,jag vet inte. Funderar lite på akupunktur faktiskt. Jag har provat kinesologi (kroppsbalansering) ett par gånger,men vet inte om det gav nåt direkt..

Har du provat nåt eller skulle du kunna tänka dig göra det?

• Micki

Vad är antropo?? för något och vad är det du äter?

Läkarna vet faktiskt inte Det enda som de har sgat nåt om skulle ju vara pressen som jag upplever? Sen har vi ju lyckats en gång att bli gravida (på egen hand)så det ska tydligen gå..

Sist nämnde läkaren också att äggen kan åldras i förtid (framför allt om man röker),men hon trodde inte att det va så,då borde jag inte kunnat få så många ägg vid IVF-försöken.

Vi började med vårt första IVF februari/mars -06.

Kram,kram.

Svar på tråden Ni oförklarligt barnlösa som försökt över 2 år..