Inlägg från: Anonym (mm) |Visa alla inlägg
  • Anonym (mm)

Någon mer som tänder på kiss??

Visst gillar jag det, dock aldrig provat. men fantiserar om det. Min fru är dock stängd sexuellt, exprimenterar inte så det lär jag aldrig få uppleva tyvärr. Men drömmer om det.
    Sitter faktiskt också och kissar, men inte på offentliga toaletter, skönt att ha valmöjligheten.

• Anonym (mm)

Anonym (Pee) skrev 2007-09-03 11:18:42 följande:

Anonym (mm) skrev 2007-09-03 11:17:41 följande:
    Synn att din fru inte vill, det är riktigt gutt!
    Joo, det är dessutom en av mina största fantasier. har dessutom folk i min närhet (Tjejer) som jag råkar veta älskar detta, det är så svårt...
  • Anonym (mm)

Anonym (Pee) skrev 2007-09-03 11:25:54 följande:

Anonym (mm) skrev 2007-09-03 11:20:41 följande:
    Jo jag kan tänka mig att det är många som gillar detta.Men det är nog inte härligt nog för att man ska va otrogen.För du har väl aldrig gjort det med nån av dom tjejjerna, antar jag...
    Nej som sagt. har aldrig provat. Men det är ju som sagt en av mina största drömmar. lite kluven där, men otrohet försöker jag hålla mig ifrån.
  • Anonym (mm)

Anonym (nopee) skrev 2007-09-03 11:40:25 följande:

han sitter men vi är inte (vad jag vet iaf) intresserade av kissex... han är rätt enkelspårig sexuellt...
    Är du alltså intresserad även om han inte är det?
  • Anonym (mm)

Jag tänder på kiss! Hade wetsex med mitt ex och det var underbart.. Nu har jag en ny kille och jag vet inte om jag vågar berätta om min fetisch för honom än.. känns lite tidigt efter bara 2 månader?

Men jag har fått lite vibbar av att han kanske oxå är inne på sånt.. Hoppas! bara väntar på den dagen! Känner på mig att det kommer hände nån gång när vi är fulla och riktigt kåta.
    Men jag kommer skämmas om han har ångest över det sen och att jag blev svinkåt..
    Önskar att han tände så mycket på det att han ville göra det om och om igen...

Svar på tråden Någon mer som tänder på kiss??